Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Svar
12
· Visningar
1 111
Senast: paradiset
·
Hundhälsa Egentligen skulle man väl ha "Somliga straffar vår Herre med det samma) Men det vore väl lite väl hjärtlöst. Men det verkar vara...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 463
Övr. Hund Min flathane älskar att dra när vi är ute och cyklar. Tyvärr spänner han länden och höfterna med den långa nome-selen (Heter det väl...
Svar
9
· Visningar
2 891
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Jag behöver hjälp. Jag vet inte hur många selar jag har provat på mitt lilla yrväder, men inget passar direkt bra. Och nu börjar jag bli...
Svar
17
· Visningar
3 149
Senast: Picky
·
Hundhälsa Alla mina tre hundar har fått frontline och trots det plockar jag fästingar dagligen!?! Kammar igenom dem varje dag men det är så svårt...
Svar
13
· Visningar
3 442
Senast: Grana
·
L
Övr. Hund Jag har en 7 årig goldentik som är världens snällaste hund.. Lite olydlig ibland men mest mot de andra i familjen, hon har för det mesta...
2
Svar
39
· Visningar
6 098
Hundhälsa Har varit till veterinär med min hund och kommer åka igen tills jag fått veta vad det är men tänkte höra om någon här varit med om något...
2
Svar
21
· Visningar
19 138
Senast: spirulina
·
Hundavel & Ras Det här är jättesvårt! Har gått lite i tankarna på att ta en valp någon gång nästa år. Är bara osäker på vad :crazy: Har varit inne...
2
Svar
29
· Visningar
3 902
Hundhälsa Tid bokad hos vet i nästa vecka men jag vill ha lite mer kött på benen innan jag går dit så jag vet vad jag vill att de ska kolla...
Svar
9
· Visningar
2 845
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Vi har en 7 månader gammal Kleiner Munsterländer tik som den senaste tiden blivit orolig i magen och fiser ofta och väldigt illa. Jag är...
Svar
4
· Visningar
1 316
Hundhälsa Går det att ge något komplement tex standart valpmix för att det ska bli bra? Är ju väldigt bekvämt om man kan köra samma mat som till...
Svar
7
· Visningar
2 168
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Jag ska påbörja en ny eliminationsdiet på vovven. Vi har gjort en tidigare, då med Hills Z/D utan någon effekt. Vetten tycker då...
Svar
14
· Visningar
1 778
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Vad gäller om man vill ta med sig hunden till Danmark? Har en ung hund på drygt fem månader som aldrig varit utomlands förut. Behöver...
Svar
2
· Visningar
1 134
Senast: rxk
·
Hundhälsa Min hund tömde den ena idag och nu är det svullet runt om. Är det något som går över av sig själv eller blir det att åka in till...
Svar
2
· Visningar
706
Senast: MM
·
Övr. Hund Ja nu hoppas jag på tredje gången gillt för mig och att det verkligen ska funka med den här hunden. Hon verkar iallafall väldigt trevlig...
2
Svar
28
· Visningar
5 692
Senast: Fiffi1
·
Hundhälsa Ifall jag vill ge vegetabilisk olja till min hund vad är då mitt bästa alternativ? Är t.ex. Nutrolin något att ha eller kan jag lika...
Svar
11
· Visningar
1 855
Senast: Sol
·
Hundavel & Ras Till helgen borde det komma valpar hos oss <3 Har läst böcker och fixat, men det är ju oftast så att smidiga och bra grejer att ha...
2
Svar
25
· Visningar
7 482
Senast: jerseyko
·
Övr. Hund Ja, man blir ju inte yngre och friskare med åren direkt. Jag får hem min nya valp om en månad och plötsligt slog det mig, att det vore...
Svar
8
· Visningar
1 146
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Jag har nu fått med mig sambon på att åter skaffa hund. Men jag är inte ute efter en valp... Vart har ni hittat era omplaceringar?
2
Svar
36
· Visningar
4 808
Senast: Natilia
·
Övr. Hund Är det någon här som har en, eller har sett någon sådan? Jag har aldrig sett någon i verkligheten men däremot på bild för många herrans...
2
Svar
29
· Visningar
12 024
Senast: elboyo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar