Sv: Vp!

Nu funkar den för mig? Jag fick också felmeddelande, men när jag laddade om sidan så funkade det igen. Skumt.

528268_10151825954448666_391670986_n.jpg

Måste skryta lite till:D

Filmen håller på att ladda upp... Kommer snart;)

Gör man sådana resultat så har man skaffat sig rätten att skryta :D

Grattis till framgången :D

/Camilla

Är det han som gör ett ärevarv i slutet av filmen? Så söt. :D Och duktig. Gillade hur lugnt och kontrollerat det gick till inne i fållan. Så mycket energi i hunden och ändå som att öppna och stänga en kran. Häftigt.

Nej nej nej nej, inga ärevarv här inte! (det vore lika med disk!). Det är funktionärshunden som tar av flocken.

Han hoppade upp i min famn sen, när vi gick av banan. Och satt i mitt knä och åt äggmacka i väntan på diplomutdelning:D

De skulle aldrig flamsa runt djuren. Åsynen av får innebär koncentration, alltid.

Grattis, personligen blir jag stressad av vallhundar ...men det är en gåva att få se dom jobba med det dom födda till .... :love:

Och jag blir vansinnig på hundar som är långsammare än gemene BC, eftersom jag är van vid deras explosivitet, snabbtänkthet, "will to please" och otroliga förmåga att generalisera. Tur att det finns så många olika raser att välja på, så vi alla kan hitta en favorit!:D :love:

Liknande trådar

Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 830
Senast: Görel
·
Övr. Hund Idag blev Boss godkänd vallhund med 76/34 poäng! Tyvärr blev fåren lite skärrade av hans vita färg, och jag hade på tok för mycket...
Svar
12
· Visningar
1 388
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund I somras övertog jag en hund som nu precis har fyllt 6. Visste redan då att hon inte kunde vara själv men tänkte med gott mod att...
Svar
1
· Visningar
1 133
  • Låst
Hundavel & Ras Chansar och skriver in detta här och ser vilken respons jag får (misstänker dock att tråden inte ens får vara kvar men tänkte prova)...
2
Svar
29
· Visningar
5 823
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V