Sv: Hur förvarar ni era hundsaker?
Jag, a andra sidan, ar nog helt medveten om hur jag overdriver 'hund grejer'. Jag har en uppsjo av saker hemma, det jag tog med ar (rattelse, VAR, det har innan jag handlade en till leksak till valpis, ett par kaninskinn som kamp leksaker och nagra 'korvar' som blir tranings godis). Det ar inte latt att hitta utrymme for "extra grejor" nar man bor pa 30 kvadrat meter ... Jag tror hundarna har mer grejor an vad vi har.
"halet" ar forradsutrymme, jag anvander hela den 'har' sidan till hund grejor. Har ska vagnen och innehall packas in innan vi aker vidare. Det finns ocksa ett par lador packade till taket pa hoger sida som inte syns.
Sa var det packat. Steg stolen pa toppen av den nedmonterade vagnen hor inte till hund grejor, men far vara med har sa lange den far plats.
Skapet innanfor dorren har jag lagt beslag pa. Hundmat i hinken (det ligger en sack under utomhus stolarna pa andra sidan av stora 'forradet' ocksa) och det ligger bade nya leksaker (valpis maste ju vare 'entertained' nar vi kor
), hjort horn och annat smatt och gott innanfor.
Bredvid skapet har jag satt upp en "sko pase" som jag har halsband, koppel och annat smatt och gott i. Inte ar den vacker, men far sitta tills jag hittar nagot battre.