Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag svarade Jenka som undrade över skillnaden i pris.
Och eftersom detta är förbjudet så ska du anmäla. Sitter du bara och tittar på utan att göra något så anser jag du accepterar hundarnas öde..
Fast förklaringen till varför du tog en foderhund köper jag inte Då kunde du tagit hand om en hund från hundstallet istället så hade du ägt den.
Och när du var och tittade på "din" hund borde du gått därifrån och inte ställt upp på detta med hundar som lever så här..
Sen att hunden inte kan gå i koppel eller inga kommandon kan, det lider den inte av. Värre med annat du tar upp...
Sen verkar alla tro det är guld och gröna skogar att föda upp hundar. Och att man får en himla massa pengar över. Visst blir det en summa när man säljer valparna, men man har lagt ut massor innan. Jag går i alla fall inte plus, jag går minus så det skriker om det...
Vår fyraåriga tik är på djursjukhuset för livmoderinflammation och har operation planerad för imorgon bitti. Inflammationen är dock ganska lokal och skulle i praktiken kunna medicineras, men veterinärerna rekommenderar operation. Vi är fodervärdar, betalar försäkringen och betalar även veterinärvården. Då jag pratade med uppfödaren vägrade hon operation och skulle genast ringa kliniken, hon är ju tekniskt sett ägaren, vad har vi för rättigheter? Vill ju operera för att det inte ska komma tillbaka, kan hon verkligen bestämma när hon inte ens betalar?
Vad är det för ras?