Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Har en valp på drygt 6 månader och skulle vilja börja på någon valpkurs/grundkurs. Brukar hundarna på någon utav kurserna få leka med...
Svar
3
· Visningar
799
Övr. Hund Vi har en hund på besök i helgen och det är en fröjd att se Ailu :love: Han har kunnat vara lös hela kvällen igår och hitintills idag...
Svar
6
· Visningar
3 867
Senast: Aningsfull
·
Hundhälsa Hej alla! Det gick ju ganska fort efter det att jag bestämt mig för ras!;):D Nu är hon här, min lilla löwchentik! Hämtade henne...
Svar
7
· Visningar
1 410
Senast: eldione
·
Hundhälsa Vad finns det för risker med att ge abortspruta till tik? Hundskrället här hemma verkar ha haft ett tyst löp och ingen av oss här...
2
Svar
34
· Visningar
18 142
Senast: Sol
·
Hundhälsa Min valpis verkar ha magproblem ibland. Hon bajsar vanligtvis tva ganger om dagen och hennes avforing ar alltid fast och fin forsta...
Svar
9
· Visningar
1 930
Senast: chiara
·
Hundhälsa Tänkte att en tråd på ämnet fysträning och friskvård av hund kanske kunde vara intressant då det verkar vara många hundägare som ägnar...
Svar
16
· Visningar
4 072
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund det är frågan. Nu sitter jag igen, på ledig dag och lyssnar på grannens hund som har skällt oavbrutet i över en timmas tid. Jag...
Svar
7
· Visningar
1 523
Senast: astronaut
·
Hundavel & Ras Fick idag höra att bullar var monster, djävulens avkomma och dom bet inte som valp för att det kliade i tänderna utan för att dom är...
2
Svar
31
· Visningar
4 806
Senast: SandraM
·
Hundhälsa Har funderingar på kastrering av min hanhund. Han är lite ängslig och rädd utav sig, bla för människor. Bör man kastrera så sent som...
Svar
4
· Visningar
1 002
Senast: Bewildered
·
Hundhälsa Min hund har inte ätit sitt torrfoder på 1,5 vecka nu... Jag ger henne inget till minimalt med godis på promenader, men vi tränar...
Svar
1
· Visningar
3 905
Hundhälsa Hur mycket ser hundar i mörkret egentligen? Min unghund på 6 månader tycker jag ser dålig i mörkret, när jag släckte i huset och gick...
Svar
1
· Visningar
2 123
Senast: Kakis
·
Hundavel & Ras Jag har länge drömt om att ha en hel flock med huskeys. De är så vackra och har något otämjt i sig. Nu är förstås läget så att jag inte...
2
Svar
20
· Visningar
4 263
Senast: Hyacinth
·
Hundhälsa Eftersom det var 15 år sedan någon i vår familj hade en tik, så måste jag fråga här :p Ladda är 4,5 månad nu, och hittills har våra två...
Svar
9
· Visningar
2 108
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Det här avsnittet med Cesar får mig att bli både glad och sorgsen. Pågår just nu och när Daddy hämtar Viper är helt magiskt! Stackars...
Svar
6
· Visningar
1 283
Senast: Nordthor
·
Hundhälsa Jag var nyss ute på promenad med min hund och ser en fet mask på vägen.. trodde jag men det var en jävla orm och den såg jag först när...
Svar
4
· Visningar
1 467
Senast: fryckan
·
Hundhälsa Dum fråga kanske men ersätter försäkringsbolagen om man går till två olika veterinärer med samma skada? Jag har varit till en...
Svar
1
· Visningar
653
Övr. Hund Vi hämtade vår nya katter för en vecka sedan. Dom är 11 veckor och hur fnattiga som helst. Hundarna (Cane Corso 1,5 år gamla) är...
Svar
12
· Visningar
2 091
Senast: Luff
·
Hundhälsa SKK tycker att ett godkänt VP är värt en livhöjning på 2500:-. Att marknadsvärdet på hunden snarare höjs med 10.000-15.000 skiter de...
Svar
18
· Visningar
2 784
Senast: AraSlei
·
Hundträning Min hund verkar hata utställningskopplet.:( Har en 7 månaders Parson Russell terrier som jag snart ska på utställning med. Har tränat...
Svar
18
· Visningar
3 121
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Erfarenheter, tack! :) Operation, hur stort ska det vara för det? Vad gäller om inget står med på valpbesiktningen utan upptäcks...
Svar
17
· Visningar
7 660
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka