Pris på vuxen hund

Sv: Pris på vuxen hund

Jag tycker att det är ett rimligt pris. Jag tänker också att det menas att hunden har fått en grundläggande jaktträning, är det så du menar? Ska du använda hunden till apportering är det ju mycket värt att grunderna redan sitter där. I min värld är 15 000 SEK ett bra pris!

Sv: Pris på vuxen hund

KL

Oj vad hundar kan kosta :o
Jag hade ingen aning om att det verkar vara relativt vanligt att hundar är SÅ dyra.

Jag köpte en 2åring från uppfödaren i början på sommaren.
Visserligen har uppfödaren avelsrätten kvar men han är en fin och otroligt trevlig hund som är uppfostrad och "klar" så vi bara kan göra allt det roliga, han är utställd med excellent och allt som behöver kollas är kollat och han är ua och honom gav jag 5000:- för.

Känns som ett fynd när jag läser om övriga priser :)

Onekligen intressant att det kan vara såna hysteriskt stora prisskillnader.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 024
Senast: lizzie
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 418
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Efter att min gamla hund gick bort för snart 2 år sedan har nu suget efter en ny hund infunnit sig. Jag hade tänkt att i god tid börja...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 359
Hundhälsa Min uppfödare kontaktade mig idag. Hennes meduppfödare har en vuxen hane från Ryssland (rysk ras) som kom till Sverige väldigt nyligen...
Svar
4
· Visningar
1 868
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka