Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken skillnad när man ser båda bakifrån!! Grattis till nya familjemedlemmen
F.d. matte sa att hon kan vara ensam några timmar, men jag funderar lite på hur mycket sanning det verkligen ligger i det.. Jag tycker inte att de "kan" vara ensamma om de inte ligger avslappnat och vilar. De ska ju inte behöva vara olyckliga och konstant vänta på att man kommer tillbaka.
Skuggi, visst ser hon rätt ok ut från sidan, framförallt om man inte vet hur hon känns i hullet, det är ju inte alla salukis som har så uppdragen midja osv.. Men hon är verkligen hemskt tjock och jag har ärligt talat svårt att i dagsläget se framför mig hur hon kommer se ut när hon är i rätt hull igen, jag vet bara att det kommer bli mycket snyggare
Fast nu har hon ju inte alls landat och vet inte era rutiner. Så hon kollar på dig och Wahidah och är beroende av er för att tolka sin tillvaro. Snart har hon bilden klar för sig och vet att när matte sätter på sig de där skorna är det inte promenad, då ska hon till jobbet, och då ska vi vara hemma.
Du ser! Redan framsteg. Kommer bli kalas det där. Jag förstår att du hann bli orolig och måla upp tråkiga scenarion när man ser sånt där. Hon kanske bara var jätteglad och kände igen dig och blev lite upprörd när du verkade gå? :P
Haha vilken härlig tjej! Äkta vinthund att vara smart, tokig och helt underbar