Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag skulle väldigt gärna vilja skaffa hund. Problemet är ju bara att jag spelar trumpet(varje dag). Jag har möjlighet att spela i...
Svar
13
· Visningar
1 656
Övr. Hund Hej Vad ska man ha för bur i en Toyota corolla (halvkombi)? Stora problemet är att golvet i bagaget är lägre än kanten så på de...
Svar
3
· Visningar
979
Senast: jemeni
·
Hundhälsa Var hos veterinären idag med min unga hane som är 21 månader gammal. Han har de senaste dagarna visat tecken på smärta vid ryggslutet...
Svar
11
· Visningar
3 318
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Hej! Har läst här mycket men inte haft en egen användare, men nu tyckte jag att det var dags!! :D Jag har velat ha en hund nu i...
Svar
18
· Visningar
1 576
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund I juni var vi, i nästan 30 graders värme, och tävlade lite igen. Lyckades tvinga en stackare att filma skyddsarbetet och såhär såg det...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 576
Övr. Hund Jag har en gråhunds hane på 1 år som kissar när han träffar min storebror, han började med det när han var valp och har fortsatt sedan...
Svar
6
· Visningar
1 326
Senast: Iidaa
·
Övr. Hund Ailu är nu i någon slags hormontrots. Han har ganska precis börjat lyfta på benet samt markerar ÖVERALLT! Men problemet är detta. Han...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 706
Senast: Poisonous
·
Hundhälsa Valpen har efter en otäck olycka blivit opererad och fått drän och tratt. Återbesök imorgon, det är bara att dränen verkar klia så...
Svar
2
· Visningar
723
Senast: Blandrastik
·
Hundträning Jag e kluven jag har en amstaffkorsning omplaceringshund som jag haft lite över ett halvår nu. När hon kom var hon superstressad och...
Svar
2
· Visningar
898
Senast: pernilla_s
·
Övr. Hund Ja hur gör man, folk frågar passar den här hunden mig?! Man förklarar hur hunden bör vara enligt rasstandarden, och talar om att detta...
Svar
8
· Visningar
1 551
Senast: Blandrastik
·
Hundhälsa Åsikter finns alltid. Det finns lika mycket hundägare, som åsikter om vad som är bäst för hunden. Alla tänker vi olika, och samtidigt...
Svar
9
· Visningar
1 789
Hundhälsa Jag skrev en tidigare tråd där jag beklagade mig över att veterinären tyckte att min hund skulle äta torrfoder under tiden vi gör en...
2 3
Svar
56
· Visningar
11 228
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Hund På tisdag är det tävling här hemma på fåren, och tills dess behövde alla tackorna uppleva att gå genom ränna. Alltså drog vi ihop en...
Svar
13
· Visningar
1 545
Senast: YlvaG
·
Hundhälsa Jag har fått hem en omplaceringstik på 2,5 år. Hon är inte så snygg i framtänderna i underkäken. Hon har 4 tänder på rad lite glest där...
Svar
12
· Visningar
3 732
Senast: Bison
·
Hundhälsa Vad ska man tro om det här? Pinsamt nog kollar jag tassarna varje dag på hundarna och det ser ut som om hon har haft en blåsa som nu har...
Svar
12
· Visningar
9 586
Senast: Philosophia
·
Övr. Hund Har googlat hundar och graviditet, men får mest fram att hundarna blir mer mammiga när matte är gravid. Min är nu tvärtom! Vet iofs inte...
Svar
12
· Visningar
3 571
Senast: Fagelnos
·
Hundhälsa Som rubriken lyder, när går en dålda fel försäkring in? Alltså när är det ett dålda fel? Jag kan inget om detta, och en uppfödare som...
Svar
19
· Visningar
2 592
Senast: SandraM
·
Hundhälsa någon som vet hur många dagar innan resan man måste göra vet. koll med avmaskning? åker på lördag o framm i sverige måndag. Rabies...
Svar
4
· Visningar
773
Senast: Ponylove
·
Hundhälsa Vår tik på 1,5 började gny för någon timme sen, och dessa ljud kom mer och mer frekvent och liknar snarare skrik än gnyenden allt...
Svar
17
· Visningar
14 457
Senast: Amk
·
Hundhälsa Jag fick igår hem en omplacering som förhoppningsvis ska bo hos mig nu, bara det funkar med min nuvarande hund :) hon har varit stressad...
2
Svar
23
· Visningar
10 718
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar