Nu har älskade Bobby lämnat oss :(

Sv: Nu har älskade Bobby lämnat oss :(

Jag har följt dina trådar i tysthet och hållt alla tummar för er och jag beklagar verkligen att du behövde ta ett så tufft beslut oavsett hur rätt det än var och jag beklagar sorgen.

Jag beklagar verkligen men du tog helt rätt beslut. Ett djur ska inte behöva ha ont och äta smärtstillande resten av sitt liv när den är så ung som han var. Det är inte rätt.

Tröstkramar

Jag beklagar verkligen. Bobby kunde inte ha haft en bättre matte än du. Du har alltid haft hans bästa för ögonen. Du gjorde allt du kunde för att han skulle få ett bra liv!

Lille bullen! :cry:

Lider och gråter med er. Känns extra när jag fick ta bort min älskade pojke nyligen, man vet ju hur speciella dessa underbara vovvar är!
Du tog helt rätt beslut även om de orden känns som en fis i rymden.
Nu har han inte ont mera och ni slipper oroa er för honom längre, fina pojken :love:

Vila i frid lilla änglabulle!

Lille bullen! :cry:

Lider och gråter med er. Känns extra när jag fick ta bort min älskade pojke nyligen, man vet ju hur speciella dessa underbara vovvar är!
Du tog helt rätt beslut även om de orden känns som en fis i rymden.
Nu har han inte ont mera och ni slipper oroa er för honom längre, fina pojken :love:

Vila i frid lilla änglabulle!

Ja, nu fanns det inga bullar kvar på buke! Känns fruktansvärt, men samtidigt vet jag att jag gjorde allt jag kunde för honom. :( Han nervfuntktion blev sämre och började påverka även fram och då har det gått relativt långt. Sen med alla andra problem han hade... Men jag är hela tiden på väg att säga att - Jag går bara ut med Bobby en sväng! Men nä, det kommer inte hända igen :cry:

Åh fy, jag vet. Alla de där små vardagsgrejerna som bara är som bortblåsta. :(

Stor tröstkram!

vill bara skicka en jatte stor kram till dig... har foljt dig i era upp o nergangar... en battre matte an dig far man leta efter, beklagar verkligen forlusten.. kanner med dig.

Uff, nu har det gått över en vecka sedan han lämnade oss... Och det det känns så himla tomt. Han bästa kompis promenerade förbi här hemma igår och hon drog in mot gården, hon skulle in och leka. Men fanns ingen att leka med.. isch!! :(

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 027
Senast: Milosari
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 040
Senast: lizzie
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 452
Senast: Viva
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 754

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka