Sv: Dessa försäkringsbolag...
Jag undrar det jag med. Jag har alltid haft Agria och *peppar peppar* aldrig haft problem med att få ersättning. Nu har ju mina hundar genom åren mest haft "vanliga" åkommor såsom pyo, juvertumörer, panostit och allergier och dessa har då aldrig blivit ifrågasatta utan har ersatts utan knussel.
*kl*
Haft ett intressant samtal med min vet. idag. Denne avråder starkt från Agria och IF. Strulpellar som ska millimetergranska allt innan de ersätter, och som ofta bråkar om petitesser som andra bolag ersätter utan att tveka.
.
Precis så är det.
Är det något som förändrats dom senaste åren? Jag har alltid tidigare haft mina djur försäkrade i Agria (samt fd Länsförsäkringar) har aldrig haft minsta problem med att få ut ersättningar från dem. Senast 2008 liv o veterinärvård för Fäis.
Jag undrar det jag med. Jag har alltid haft Agria och *peppar peppar* aldrig haft problem med att få ersättning. Nu har ju mina hundar genom åren mest haft "vanliga" åkommor såsom pyo, juvertumörer, panostit och allergier och dessa har då aldrig blivit ifrågasatta utan har ersatts utan knussel.