Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis så är det. If tjorvar massor. Agria är hopplösa med sina undantag och Folksam är enklast att ha att göra med. Så för djurägaren är If bra, men för oss som jobbar på klinikerna är de inge kul.
Och som sagt, skulle aldrig våga byta bolag på ett djur som redan är försäkrat i ett annat.
kl
Åxå börjat byta över till Optimal. Lite högre fast självrisk (1900 mot 1400) än det jag haft i Sveland men över en tusenlapp billigare per år och hund. Gamlingen är i agria och får vara kvar där pga åldern, de är ju bra på äldre djur. Övriga står i Sveland som jag är supernöjd med och jag vill verkligen inte byta, men med sex hundar där hemma är det mycket pengar årligen att lägga för att man är nöjd så att säga.. Så ska prova att lägga ynglingarna i Optimal och så flyttar jag till sveland om jag blir missnöjd. Tar den risken.
*kl*
Haft ett intressant samtal med min vet. idag. Denne avråder starkt från Agria och IF. Strulpellar som ska millimetergranska allt innan de ersätter, och som ofta bråkar om petitesser som andra bolag ersätter utan att tveka.
Samtliga våra hundar kommer nu att läggas i Optimal.