nosgrimma/halti skador

Sv: nosgrimma/halti skador

Har anmält..

Har brottats endel med det innan men kände mig tvungen dels för min hund och dels för andras hundar.

Tack...

Även ett stort tack till er andra som gett både mig och min hund stöd,
utan ert engagemang hade jag nog inte tagit steget.

Nu har det gått en tid och jag använder halti utan problem på vår hund, men hur gick det för dig?
Anmälde du pensionatet?

Jag använder också halti då och då på min hund när hon blir för ivrig. Hon lugnar inte ner sig så istället för att hon ska dra sönder händerna på mig så får hon på sig halti så är det lättare för mig att hålla henne. Men det är väldigt sällan numera.

Har du inte anmält pensionatet än så borde du! Jag lämnar bara ut min hund till min mamma, min mormor och min mormor, inte till någon annan men vet att många lämnar bort till t.ex pensionat. Fast jag inte "vågar" eller ser "meningen" med det så ska det ju gå rätt till om man skulle göra det. Men förstår inte hur mycket man ska behöva rycka och dra för att hunden ska få sådana skador av halti? Det är ju inte en "en-gångssak" utan de måste upprepat rycken väldigt många gånger.

Öh, du skapade nyss en tråd där du misstänker smärta orsakad av selar. Och så använder du fortfarande Halti...

Liknande trådar

Övr. Hund Ni får ursäkta om det här blir rörigt, men jag är helt chockad just nu! Kom precis in, men aussie var ute på tomten och jag väntade...
2
Svar
23
· Visningar
3 646
Senast: mallotten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar