Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Är det en metod ni hört talas om eller kanske till och med använt er av? Är i FB medlem i en hundgrupp där just denna metod kom upp i... 2
Svar
39
· Visningar
5 638
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Skulle vara roligt att se era hundar från valp fram till hur de är idag, du kanske fortfarande har en valp men som förändrats i... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 090
Senast: skrabbe
·
Övr. Hund Funderar lite över våra hundars beteende. Har 2 st underbara hovawarts. En 1-årig tik och en 4-årig hane. Tiken har vi haft sen hon var...
Svar
2
· Visningar
918
Övr. Hund Är det några här som har hund/hundar på dagis alt. använder dog walkers? Har hittills i min hunds tvååriga liv kunnat lösa det... 2
Svar
21
· Visningar
6 984
Övr. Hund Hej! Kände en knöl på min 3 åriga tik i tisdags kväll, fick tid hos veterinären torsdag. Biopsin visade främmande celler, tumör:cry... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
62 421
Senast: rodata
·
Hundavel & Ras När och hur ser man skillnad på om en spanielvalp blir roan eller klartecknad? Har försökt googla mig fram, och då såg jag att dom...
Svar
3
· Visningar
1 170
Hundavel & Ras vi har en snart 3 årig bernersennen hane. vi har tänkt ta en hund till, men vilken ras skulle ni tipsa om? jag har blivit...
Svar
1
· Visningar
717
Senast: Modig_Korn
·
Hundavel & Ras Sitter och tittar på agility-SM live och blir riktigt inspirerad! Bara för att det är roligt och spännande - vilken är den ultimata...
Svar
13
· Visningar
2 892
Senast: Rie
·
Hundhälsa Jag var inne och kollade min schäferkille igår.. Kan erkänna att diagnosen kom som ett slag i ansiktet. Höfterna är kassa, vänster sämst...
Svar
1
· Visningar
1 778
Senast: lambero
·
Övr. Hund Min heelervalp är strax över 12 veckor.:D Han är så ofantligt vild. Jag har haft flera valpar innan och detta är det värsta jag har...
Svar
13
· Visningar
6 339
Hundhälsa Jag har en snart ettårig pomeranian som precis har gjort sin ettårsfällning och fällt ur allt underull. Nu undrar jag om någon vet hur...
Svar
6
· Visningar
2 084
Senast: mellan
·
Övr. Hund Igår hände detta, det kanske ni har läst i tidningen. http://www.expressen.se/sport/schafer-orsakade-stor-olycka-i-vattern-gp/ Det... 2 3
Svar
56
· Visningar
6 768
Senast: Gabbi
·
Hundhälsa Hej, jag har en omplaceringshund som enligt förra ägaren haft problem med klåda torr hud och mjäll, vet. hade sagt att han var...
Svar
3
· Visningar
846
Hundavel & Ras De som sett mina inlägg om min hund vet att hon har både svår allergi/atopi och spondylos samt biljud på hjärtat. I det fallet var både... 2 3
Svar
41
· Visningar
7 697
Senast: Sol
·
Hundhälsa Min hund lyckades smita igår och när vi hittade henne så hade hon sprungit så mycket på asfalten att trampdynorna var helt trasiga. Det...
Svar
6
· Visningar
12 319
Senast: Migo
·
Hundhälsa Min whippet kille på snart 2 år är inte en kul hund längre :cautious: För att dra allt lite snabbt. I november fick vi avliva vår...
Svar
9
· Visningar
1 638
Senast: MsOldie
·
Hundhälsa Hej från en nybliven hundägare! Jag har en snart elva veckor gammal valp, och ända sen jag fick hem honom har han slickat sig ganska...
Svar
1
· Visningar
966
Senast: vallhund
·
Övr. Hund nu till sommaren blir det inte helt otroligt så att "min" lilla chihuahua ska med ut i skärgården och åka båt o kanske bada. vill då att...
Svar
4
· Visningar
1 514
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Jag var inte med, men det här har jag fått berättat för mig. Min syster skulle gå ut med hennes hund i kopppel (amstaffomplacering)... 2
Svar
28
· Visningar
6 524
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hej alla duktiga hundmänniskor, nu behöver jag er hjälp! Min älskade schäferkille har precis blivit opererade för främmande kropp! Dom... 2
Svar
27
· Visningar
8 260
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• För lika namn?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31