Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Bim som hon heter är min "nyaste" stjärna. Tyvärr diagnostiserades hon med Addisons sjukdom i februari iår. Livet gick halvt under, och vallningen är helt lagd på hyllan tills i vår då vi ska pröva oss fram till vad hon klarar av.
Men vi har äntligen fått stabilitet i vardagen så det nöjer vi oss med för tillfället
Eftersom passionen är vallningen så är valp planeringen i högsta hugg. Men jag försöker ha is i magen för att hitta det jag verkligen vill ha och inte skaffa första bästa för att suget tar över
Hästmänniskan Så bra svar här som fått mig att tänka till och lite reality check, tror inte jag är redo för en häst till. Dock kvarstår såklart mitt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.