Buketräff Småland! ev. Älmhult!

Sv: Buketräff Småland! ev. Älmhult!

+Disen, håller fullständigt med!
Kanske ska börja planera för nästa redan nu? ;)

Tja, varför inte? Då hinner vi kanske inte få så mycket annat i kalendern :P

Det blir bra med den 30:e, är i Skottland just nu och har inte almanackan med mig :P

Röstar med för att vi bestämmer ett nytt datum för en träff till! :)

Inga protester här :-)

/Camilla

Och jag fick protester från sambon här hemma, att tydligen var jag bortlovad som flytthjälp hela den helgen åt hans höggravida syster. Han hade bara glömt berätta det för mig...O_o

Så jag kan tydligen ändå inte :-(

/Camilla

Äsch så trist :(

Ja, hade sett fram emot det. Men ni var redan på väg att försöka sätta ett datum till nästa gång?
Då borde det ju fungera, för nu har jag ju missat två tillfällen så det blir tredje gången gillt ;-)

/Camilla

Ja det är synd att du och TantAgda inte kan vara med. Tycker som så många andra att vi börjar planera för nästa träff :)

KL

Om vi återgår till kommande träff ;) Vill ni att jag ska boka klubbstugan? Vi kanske varken orkar eller hinner göra mer efter söket men vad tror ni? Lunch finns det flera ställen man kan äta på i Älmhult så något borde vi kunna komma överens om.

Nu börjar det dra ihop sig lite inför vår träff! :)

Marker för söket är fixat och jag bokade klubbstugan med appellplan till oss om vi vill/hinner göra något mer. Det är gratis så det är inget att tänka på.

Vi får se hur pass mycket mina fingrar har läkt till dess och om jag kommer kunna köra något med min store annars får det bli valpträning ;)

Vilken tid tycker ni är lämpligt att träffas?

Hej!

Men efter en inbjudan i min letar träningskompistråd så hakar jag på den 30 också :)
Fast jag kan verkligen inget alls om sök! Dum fråga också kanske men måste man vara medlem i ngn klubb för att få vara på er plan?

Skoj :)

Du behöver inte kunna något, vi kommer hjälpa dig tillrätta så gott vi kan.

Angående medlemskap, i vanliga fall behövs medlemskap i SBK men nu är ni inbjudna av mig och då krävs inget medlemskap.

Har vi hela dagen på oss behöver vi ju inte träffas okristligt, ffa om några har lite längre att åka. Jag röstar på 9 eller 10 :)

Vi har hela dagen på oss och tillgång till klubben från kl 14 :)

Jag tänkte med att kl 9 eller 10 känns som en bra tid så behöver ingen gå upp okristligt tidigt.

Var mer exakt ska vi träffas? Finns vägbeskrivning? ;)

Kan alla eller har det kommit avhopp?

Senast ändrad:

Jag kan fortfarande! :)

Behöver nog med en liten vägbeskrivning, eller passerar jag dig emma82maria så vi kan åka samtidigt?

Jag tänkte att vi träffas vid Älmhults BK och kör sen i samlad trupp till sökmarken. Tar max 10 minuter därifrån.

Tänkte kl 9,30. Känns det ok?

Liknande trådar

Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
10 268
Senast: Lisa2014
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 660
Senast: Karminnie
·
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 650
Senast: Gry
·
Hästvård Alternativen börjar ta slut. Hästen har varit halt i nio veckor nu. Veterinären är rådvill, jag likaså. Så snälla Bukefalister, kom med...
2
Svar
27
· Visningar
4 958
Senast: lillcrim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Vegansk efterrätt?
  • Autistisk bror