Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Hej! Jag funderar på att skaffa en hund, men vet inte riktigt vilken ras som passar mig. Jag har tidigareerfarenhet av Jack Russel...
Svar
10
· Visningar
1 394
Senast: Sel
·
Hundhälsa Vad har man för rättigheter? Som ni säkert minns blev Boss i princip utdömd för snart en månad sedan. Enligt undersökande veterinär...
2
Svar
28
· Visningar
6 327
Senast: Migo
·
Övr. Hund Ni som har följt mig att hitta flyg till Turkiet där dem godkänner hund i kabinen. Har äntligen hittat ett bolag från Danmark jag ska...
Svar
18
· Visningar
2 022
Senast: Smurfoff
·
  • Låst
Hundavel & Ras Jag ska med all förmodan skaffa en ny hund nästa vecka till helgen men jag har lite frågor angående hunden, det är så att hunden är en...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
15 842
Hundhälsa Verkar som att mina byrackor fått någon slags ohyra eller utslag, helt ny grej för mig när det gäller hund så jag är lite frågande...
Svar
8
· Visningar
5 657
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Dock inte SKK utan en liknande riksorganisation. Antar att bäst svar kommer härifrån dock än om jag placerar tråden i en annan...
Svar
6
· Visningar
1 338
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Jag ska ju snart hämta min heelervalp. De är leveransklara idag och jag längtar ihjäl mig. Ska egentligen inte hämta förren om 2,5...
Svar
12
· Visningar
1 050
Övr. Hund Vill bara ha era tankar och ideer, sa dela pa! Sarge, sa klart eh, ar en... aning... "fast vid mig". *host* Las: ouppfostrad och...
Svar
4
· Visningar
832
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Sa ... Diva, the Demanding Princess, far riktiga bit attacker. Hon gar helst efter hander och fotter, det verkar som om hon satsar pa...
Svar
6
· Visningar
1 189
Senast: Sandra78
·
Övr. Hund Innan jag skaffade min hund hade jag aldrig satt foten på en BK, jag kände ingen som tränade hund på det viset och jag visste ingenting...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 528
Senast: pulkaskurk
·
Hundhälsa Har ni kastrerat era hanhundar? Hur blev resultatet, lugna, biverkningar? När brukar de kastreras? Skulle ni rekommendera det om man...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 534
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Nu har det hänt igen, jag har sprungit på den mest oansvariga hundägare med en attityd utan dess like :banghead: Jag är ute med min...
Svar
11
· Visningar
4 792
Senast: Milosari
·
Hundavel & Ras Vet inte om man ska skratta eller gråta. Kikar lite på annonser. En sjukdom/beroende, är inte ute efter något nytt. Har ju fått hem...
Svar
1
· Visningar
1 228
Senast: KaffeKask
·
Hundhälsa Tog en fästing igår på min hund, den satt vid ljumsken/ insida lår. Hon ville inte alls att jag skulle röra stället där fästingen satt...
Svar
3
· Visningar
13 872
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Vad och hur mycket äter era valpar? Vad är det för ras och vad väger de?
2
Svar
20
· Visningar
10 322
Övr. Hund Idag premiärbadade vi i "hundbrottet" (ett gammalt grustag med perfekta badmöjligheter för hundar, där hundarna är tillåtna heeela...
Svar
10
· Visningar
1 587
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16824713.ab Hunden blev skadad av gris under jakten, vet på bagis ville operera för 32 papp...
Svar
14
· Visningar
3 293
Hundhälsa Första hunden har käkat svamp, har jag läst. Veterinärer är knappast svampexperter, GIC kan mycket men de svarar bara på kontorstid...
Svar
5
· Visningar
992
Senast: Kivina
·
Övr. Hund Jag funderar ju mycket på det här med hund (Någon har säkert sett min rasvalstråd...
Svar
18
· Visningar
2 514
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Om tilltänkta hunden går igenom veterinärbesiktningen flyttar han hem till mig nästa fredag. Jag har bara haft valp innan och ej hämtat...
2
Svar
22
· Visningar
6 040
Senast: Lena_B
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar