Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hej! Är nyfiken på hundar med problembeteenden - pågående, avklarade, på gång? Har själv en som poletten trillade ner på ganska nyligen...
Svar
0
· Visningar
710
Senast: Idur
·
Hundhälsa Tycker min valp på fyra månader har börjat bli ganska vild och busig. Brukar dom lugna ner sig eller bli ännu vildare med åldern? När...
2
Svar
20
· Visningar
7 675
Senast: Jenka
·
Övr. Hund 1, Om hunden är såld på "vanligt vis"? 2, Om hunden är såld med bibehållen avelsrätt?
Svar
5
· Visningar
1 145
Senast: Lena_B
·
Hundavel & Ras Tror inte de finns någon sån här tråd va? Inte som ja hitta i alla fall..... :) Ja, nu tycker ja vi samlar alla oss med Boxer i en...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
13 864
Övr. Hund Jag vet att det finns ziljoner trådar om "har jag tid att skaffa hund?". Men jag vill bli bedömd personligen, sågad vid fotknölarna...
2
Svar
29
· Visningar
5 781
Senast: Bison
·
Övr. Hund Känner man sig mer "friare" när hunden blir äldre eller är det ungefär detsamma som när hunden är valp (4månader)? Hur var/är det för er?
Svar
17
· Visningar
2 916
Senast: Sandra78
·
Övr. Hund Knepig rubrik, men ändå... Vi har en rottweilertik, 6 år, van vid katter sen 8 veckors ålder och fullt införstådd med att man inte jagar...
Svar
6
· Visningar
1 021
Senast: Sandra78
·
Hundhälsa Jag har en 4 månaders valp och brukar bara rasta honom lite på tomten och göra lite lekar övningar inomhus. Vad gör ni med era och hur...
Svar
8
· Visningar
3 772
·
Hundhälsa I morse fanns en räv i vår carport! Innan jag hann fatta det hade våra hundar varit framme vid den och skällde och hoppade runt den. Om...
Svar
2
· Visningar
819
Senast: Raja
·
Hundavel & Ras För oss med livsfarliga kamphundar ;) Här kan vi väl samlas och utbyta "lustiga" kommentarer vi får höra, reaktioner vi möter. Vi kan...
2
Svar
21
· Visningar
4 130
Senast: AnnaKarinA
·
Övr. Hund Denna gången ska vi bo 2 veckor i en stuga utanför Varberg. Vad rekommenderar ni där för hundägare och hundar? Både promenad, skojiga...
Svar
8
· Visningar
2 048
Senast: pernilla_s
·
Övr. Hund Orkanen i Oklahoma förde med sig en ljus stund. Denna kvinna fick sitt hus demolerat och hon har letat efter sin livskamrat flera...
Svar
5
· Visningar
869
Senast: Misiaczek
·
Övr. Hund :arghh:Min älskade Polly blev 10 år. Hon var en röd dvärgpudel som hade skinn på näsan och en personlighet jag aldrig sett maken till...
Svar
7
· Visningar
1 776
Övr. Hund Hund och högskole/universitetsstudier = sant? Jag har blivit extremt sugen på att skaffa en egen hund :p eventuellt inom en snar...
Svar
12
· Visningar
1 545
Senast: Ballerina
·
Hundhälsa Har en bordercollie som idag är 4 månader och gillar honom väldigt mycket. Han har gener att få lite smalare ansikte och längre nos...
Svar
3
· Visningar
1 055
Hundavel & Ras Hej! Vilken ras tänker ni på om ni läser följande kriterier: Lugn, behaglig och stabil Mjuk och hyfsat lättfostrad Mycket liten...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
21 733
Senast: elis
·
Övr. Hund På söndag för exakt fem år sedan bilade jag och familjen ner för att hämta hem min alldeles första egna vovve, en liten bulleherre vid...
Svar
3
· Visningar
1 269
·
Övr. Hund Jag har skrattat åt den här i nästan ett dygn: Alla som har vinthund känner igen minen, men förhoppningsvis är den lika...
Svar
11
· Visningar
1 612
Senast: Misiaczek
·
Övr. Hund Efter några månader har jag insett att jag inte kommer få sambon att lära sina hundar uppföra sig som folk(;)), utan det blir upp till...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 908
Senast: Migo
·
Övr. Hund Har ni några historier att dela med er av gällande tik som inte tyckt om den valp som kommit in i hushållet? Ge mig lite hopp!
2
Svar
29
· Visningar
16 879
Senast: Ravishing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar