Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Har ni kastrerat era hanhundar? Hur blev resultatet, lugna, biverkningar? När brukar de kastreras? Skulle ni rekommendera det om man... 2 3
Svar
51
· Visningar
7 542
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Nu har det hänt igen, jag har sprungit på den mest oansvariga hundägare med en attityd utan dess like :banghead: Jag är ute med min...
Svar
11
· Visningar
4 801
Senast: Milosari
·
Hundavel & Ras Vet inte om man ska skratta eller gråta. Kikar lite på annonser. En sjukdom/beroende, är inte ute efter något nytt. Har ju fått hem...
Svar
1
· Visningar
1 228
Senast: KaffeKask
·
Hundhälsa Tog en fästing igår på min hund, den satt vid ljumsken/ insida lår. Hon ville inte alls att jag skulle röra stället där fästingen satt...
Svar
3
· Visningar
13 873
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Vad och hur mycket äter era valpar? Vad är det för ras och vad väger de? 2
Svar
20
· Visningar
10 345
Övr. Hund Idag premiärbadade vi i "hundbrottet" (ett gammalt grustag med perfekta badmöjligheter för hundar, där hundarna är tillåtna heeela...
Svar
10
· Visningar
1 587
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16824713.ab Hunden blev skadad av gris under jakten, vet på bagis ville operera för 32 papp...
Svar
14
· Visningar
3 293
Hundhälsa Första hunden har käkat svamp, har jag läst. Veterinärer är knappast svampexperter, GIC kan mycket men de svarar bara på kontorstid...
Svar
5
· Visningar
993
Senast: Kivina
·
Övr. Hund Jag funderar ju mycket på det här med hund (Någon har säkert sett min rasvalstråd...
Svar
18
· Visningar
2 518
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Om tilltänkta hunden går igenom veterinärbesiktningen flyttar han hem till mig nästa fredag. Jag har bara haft valp innan och ej hämtat... 2
Svar
22
· Visningar
6 063
Senast: Lena_B
·
Hundhälsa Hej! Är nyfiken på hundar med problembeteenden - pågående, avklarade, på gång? Har själv en som poletten trillade ner på ganska nyligen...
Svar
0
· Visningar
712
Senast: Idur
·
Hundhälsa Tycker min valp på fyra månader har börjat bli ganska vild och busig. Brukar dom lugna ner sig eller bli ännu vildare med åldern? När... 2
Svar
20
· Visningar
7 679
·
Övr. Hund 1, Om hunden är såld på "vanligt vis"? 2, Om hunden är såld med bibehållen avelsrätt?
Svar
5
· Visningar
1 145
Senast: Lena_B
·
Hundavel & Ras Tror inte de finns någon sån här tråd va? Inte som ja hitta i alla fall..... :) Ja, nu tycker ja vi samlar alla oss med Boxer i en... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
13 886
Övr. Hund Jag vet att det finns ziljoner trådar om "har jag tid att skaffa hund?". Men jag vill bli bedömd personligen, sågad vid fotknölarna... 2
Svar
29
· Visningar
5 784
Senast: Bison
·
Övr. Hund Känner man sig mer "friare" när hunden blir äldre eller är det ungefär detsamma som när hunden är valp (4månader)? Hur var/är det för er?
Svar
17
· Visningar
2 925
Senast: Sandra78
·
Övr. Hund Knepig rubrik, men ändå... Vi har en rottweilertik, 6 år, van vid katter sen 8 veckors ålder och fullt införstådd med att man inte jagar...
Svar
6
· Visningar
1 024
Senast: Sandra78
·
Hundhälsa Jag har en 4 månaders valp och brukar bara rasta honom lite på tomten och göra lite lekar övningar inomhus. Vad gör ni med era och hur...
Svar
8
· Visningar
3 806
·
Hundhälsa I morse fanns en räv i vår carport! Innan jag hann fatta det hade våra hundar varit framme vid den och skällde och hoppade runt den. Om...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: Raja
·
Hundavel & Ras För oss med livsfarliga kamphundar ;) Här kan vi väl samlas och utbyta "lustiga" kommentarer vi får höra, reaktioner vi möter. Vi kan... 2
Svar
21
· Visningar
4 130
Senast: AnnaKarinA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka