Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min ena jaktgalning lyckades för en vecka sedan, för första och förhoppningsvis enda gången i sitt liv, självbelöna sig genom att dra...
Svar
19
· Visningar
2 319
Hundhälsa Hej Ja som ni kanske vet så har Våran hund redan som valp 6 månader fått svimngsanfall och nu i tisdags fick han ett anfall mitt...
Svar
9
· Visningar
1 467
Senast: annie_cool
·
Hundavel & Ras Finns det fler i dalarna? Skulle vara kul och träffa fler dp ägare och deras hundar. Har två tikar på 3 och 5 år.
Svar
4
· Visningar
780
Senast: Blueberry
·
Hundhälsa Hej! Min underbara vovva, kh-collie, är så fruktansvärt skendräktig! Hon har varit skendräktig varje gång efter löp, efter höglöpet är...
Svar
14
· Visningar
3 304
Senast: Poni_Tail
·
Hundhälsa Tik, blandras, snart 6 år. Börjat varva ner på ålderns höst men har varit väldigt aktiv som yngre. För ca 3 veckor sedan reste hon sig...
Svar
12
· Visningar
4 029
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Hej! Min hund har nyss gjort en patella operation och veterinären sa att omslaget som satt över stygnen när jag hämtade henne kunde tas...
Svar
5
· Visningar
3 424
Hundhälsa Min hund har väldigt känslig mage, får ofta diarré och ibland även kräkningar. Han är undersökt av vet. och inga fel hittas, nästa steg...
2
Svar
34
· Visningar
25 612
Senast: Tjôta
·
Hundhälsa Har förstått att de flesta röntgar sina hundar när hunden är ungefär ett år gammal. Om man inte haft möjlighet att röntga då, är det...
Svar
14
· Visningar
5 296
Senast: Gnist
·
Hundhälsa Är det okej att ge till hund? Vi har köpt ett halvt lamm styckat och klart och fick med kokben till buljong. Kan vi ge dem som...
Svar
8
· Visningar
14 591
Senast: Migo
·
Hundavel & Ras Någon som är insatt i detta? Det finns väl 5 raser nu som detta testas på. Att det är ok att t.ex avla på en c-höftare om avelsindex...
Svar
7
· Visningar
2 410
Hundhälsa Ber om ursäkt om det finns såna här trådar, har prövat söka men inte hittat några. Jag har en golden retriever på 18 mån som förra...
Svar
2
· Visningar
1 428
Senast: fryckan
·
Övr. Hund Ja, jag vet inte riktigt vad jag känner men allt börjar bara bli jobbigt nu. Bobby har ju som många vet problem med sina tassar, och han...
2
Svar
31
· Visningar
5 757
Senast: SandraM
·
Hundhälsa Hej Våran hund våger ca:27 kg och det är mera en vad idealvikten ligger på 25 kg tror jag om jag inte minns rätt så nu behöver vi hjälp...
2
Svar
25
· Visningar
4 722
Senast: annie_cool
·
F
Hundhälsa 8 år och en aningens stel efter vila. Även efter viss rörelse, tex om vi gått milen i motionsspåret eller tiken har sprungit fritt i...
Svar
12
· Visningar
1 886
Senast: Fan of Bill
·
Hundhälsa Har en lite frallatik som är ganska svår att få i mat, så funderar nu lite på å börja med nån form av färskfoder då alla jag pratat med...
Svar
19
· Visningar
1 674
Senast: Bison
·
Hundhälsa Jag har en aktiv Dansk svensk gårdshund som är 2 år. Jag undrar hur mycket jag kan motionera honom? Hur märker man om hunden får för...
Svar
2
· Visningar
816
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Jag kommer inom kort bli med valp, en Vit Herdehund. Försöker klura ut hur jag ska lösa det med transport av valpen, då han kommer få...
Svar
5
· Visningar
1 430
Senast: rxk
·
Övr. Hund Har en kull nu med 2 valpar på 1 månad. Dem är tjocka och runda. Började försöka ge dem uppblött valpmat redan när dem var 3 veckor dem...
Svar
4
· Visningar
1 074
Senast: tesora
·
Hundavel & Ras Gjorde nyligen en rastråd men mina funderingar spinner vidare. Jag har sökt en ras som vill följa med på ridturer med ganska högt...
Svar
8
· Visningar
3 212
Senast: Annelian
·
Hundavel & Ras Skulle vilja veta mer om amstaff, hur den är som individ. Har träffat på några och dem har varit väldigt trevliga och framåt. Hur...
Svar
7
· Visningar
1 865
Senast: skuggan_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka