Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Ber om ursäkt om det finns såna här trådar, har prövat söka men inte hittat några. Jag har en golden retriever på 18 mån som förra...
Svar
2
· Visningar
1 428
Senast: fryckan
·
Övr. Hund Ja, jag vet inte riktigt vad jag känner men allt börjar bara bli jobbigt nu. Bobby har ju som många vet problem med sina tassar, och han...
2
Svar
31
· Visningar
5 757
Senast: SandraM
·
Hundhälsa Hej Våran hund våger ca:27 kg och det är mera en vad idealvikten ligger på 25 kg tror jag om jag inte minns rätt så nu behöver vi hjälp...
2
Svar
25
· Visningar
4 722
Senast: annie_cool
·
F
Hundhälsa 8 år och en aningens stel efter vila. Även efter viss rörelse, tex om vi gått milen i motionsspåret eller tiken har sprungit fritt i...
Svar
12
· Visningar
1 886
Senast: Fan of Bill
·
Hundhälsa Har en lite frallatik som är ganska svår att få i mat, så funderar nu lite på å börja med nån form av färskfoder då alla jag pratat med...
Svar
19
· Visningar
1 680
Senast: Bison
·
Hundhälsa Jag har en aktiv Dansk svensk gårdshund som är 2 år. Jag undrar hur mycket jag kan motionera honom? Hur märker man om hunden får för...
Svar
2
· Visningar
816
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Jag kommer inom kort bli med valp, en Vit Herdehund. Försöker klura ut hur jag ska lösa det med transport av valpen, då han kommer få...
Svar
5
· Visningar
1 436
Senast: rxk
·
Övr. Hund Har en kull nu med 2 valpar på 1 månad. Dem är tjocka och runda. Började försöka ge dem uppblött valpmat redan när dem var 3 veckor dem...
Svar
4
· Visningar
1 074
Senast: tesora
·
Hundavel & Ras Gjorde nyligen en rastråd men mina funderingar spinner vidare. Jag har sökt en ras som vill följa med på ridturer med ganska högt...
Svar
8
· Visningar
3 219
Senast: Annelian
·
Hundavel & Ras Skulle vilja veta mer om amstaff, hur den är som individ. Har träffat på några och dem har varit väldigt trevliga och framåt. Hur...
Svar
7
· Visningar
1 865
Senast: skuggan_
·
Hundhälsa Ramlade över detta foder och undrar om någon erfaren har lite vettiga åsikter om ingredienserna från/om det? Dem har ju information om...
Svar
18
· Visningar
3 189
Senast: nilie
·
Övr. Hund Ponera att du har en valp som precis upptäckt världen över diskbänksnivå. Du står och bakar bröd på köksbordet/lagar mat på diskbänken...
2
Svar
32
· Visningar
4 675
Senast: wellanw
·
Övr. Hund Den 26 juni 2012 lät jag avliva min fina och underbara dobermanntik Enya. Hon var mitt allt kan man nästan säga. Henne hade jag haft i...
2
Svar
23
· Visningar
4 254
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Ni som har/ska importera valp. Hur går man tillväga? Jag har förstått att man måste ansöka från jordbruksverket om att ta in. Det jag...
2
Svar
22
· Visningar
10 203
Övr. Hund Är lite sugen på att skaffa mig ett tält och har kikat runt lite. Är mest sugen på de där snabbuppsatta tältena då jag nog inte skulle...
Svar
5
· Visningar
3 263
Senast: Narcissa
·
Hundhälsa Jag och sambon har starka funderingar på att kastrera vår 5½åriga tik. Pengarna har inte funnits tidigare och eftersom vi ändå inte vill...
Svar
3
· Visningar
809
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Om ca 2 veckor får vi hem den här lilla krabaten! :love: Så... Nu skulle jag vilja ha hjälp med nå roliga namnförslag! Det är en jack...
Svar
17
· Visningar
1 727
Senast: Yrja
·
Hundhälsa Var ute. På gården och lekte med ailu. höll en leksak som han hoppade efter. Halkade och föll omkull. Tjut och skrik och nu håller han...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
19 402
Senast: Kilauea
·
Hundavel & Ras Vi mötte en gudasöt hund på lunchen idag, enligt husse är det en renrasig vit (dvärg tror jag)schnauzer. Enligt honom är de alltså inte...
Svar
19
· Visningar
7 205
Hundhälsa Våra hundar har ätit Eukanubas Naturally Wild (med fisk) i över ett år, under det året har Billy inte haft en endaste liten böld mellan...
Svar
3
· Visningar
2 236
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka