Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Skulle vilja veta mer om amstaff, hur den är som individ. Har träffat på några och dem har varit väldigt trevliga och framåt. Hur...
Svar
7
· Visningar
1 865
Senast: skuggan_
·
Hundhälsa Ramlade över detta foder och undrar om någon erfaren har lite vettiga åsikter om ingredienserna från/om det? Dem har ju information om...
Svar
18
· Visningar
3 193
Senast: nilie
·
Övr. Hund Ponera att du har en valp som precis upptäckt världen över diskbänksnivå. Du står och bakar bröd på köksbordet/lagar mat på diskbänken... 2
Svar
32
· Visningar
4 682
Senast: wellanw
·
Övr. Hund Den 26 juni 2012 lät jag avliva min fina och underbara dobermanntik Enya. Hon var mitt allt kan man nästan säga. Henne hade jag haft i... 2
Svar
23
· Visningar
4 256
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Ni som har/ska importera valp. Hur går man tillväga? Jag har förstått att man måste ansöka från jordbruksverket om att ta in. Det jag... 2
Svar
22
· Visningar
10 231
Övr. Hund Är lite sugen på att skaffa mig ett tält och har kikat runt lite. Är mest sugen på de där snabbuppsatta tältena då jag nog inte skulle...
Svar
5
· Visningar
3 275
Senast: Narcissa
·
Hundhälsa Jag och sambon har starka funderingar på att kastrera vår 5½åriga tik. Pengarna har inte funnits tidigare och eftersom vi ändå inte vill...
Svar
3
· Visningar
810
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Om ca 2 veckor får vi hem den här lilla krabaten! :love: Så... Nu skulle jag vilja ha hjälp med nå roliga namnförslag! Det är en jack...
Svar
17
· Visningar
1 739
Senast: Yrja
·
Hundhälsa Var ute. På gården och lekte med ailu. höll en leksak som han hoppade efter. Halkade och föll omkull. Tjut och skrik och nu håller han... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
19 427
Senast: Kilauea
·
Hundavel & Ras Vi mötte en gudasöt hund på lunchen idag, enligt husse är det en renrasig vit (dvärg tror jag)schnauzer. Enligt honom är de alltså inte...
Svar
19
· Visningar
7 216
Hundhälsa Våra hundar har ätit Eukanubas Naturally Wild (med fisk) i över ett år, under det året har Billy inte haft en endaste liten böld mellan...
Svar
3
· Visningar
2 236
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Japp, idag så tyckte jag att det var något som blänkte till i färskfoder-"blocket" från Fodax. Mycket riktigt så var den en metallbit... 2
Svar
33
· Visningar
4 796
Senast: hermulen
·
Hundhälsa Min ettåriga schäfertik är lite svullen och "svampig" på sin vänstra läpp. Det är väldigt lite och frågan är om jag ens hade sett det om...
Svar
2
· Visningar
1 535
Senast: Arwyn
·
Övr. Hund Nu har vi efter mycket funderande och pratande bestämt oss för att gå över till färskfoder. Hunden är 9 mån. Har köpt hem valpfoder från... 2
Svar
23
· Visningar
3 323
Senast: chiara
·
Övr. Hund Jag har "utvecklat" en mindre *host* shoppingmani för hundsaker! Det är allt från selar till halsband till godis till ben osv. Jag är...
Svar
0
· Visningar
691
Övr. Hund Ian och jag är i full gång med viltspårsträningen, de två senaste spåren har jag märkt av 2 saker som jag skulle vilja få bort. Det... 2
Svar
34
· Visningar
5 462
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Någon som är på? Antingen träning eller bara lek/promenad. För att komma med ett förslag så på lördag 11/5?
Svar
9
· Visningar
985
Senast: chiara
·
Övr. Hund För ett tag sedan träffade jag min pojkvän. Vi har en väldigt bra relation och jag vill verkligen fortsätta att vara tillsammans med... 2 3
Svar
40
· Visningar
6 424
Senast: Lejonelle
·
Hundavel & Ras Jag är verkligen i valet & kvalet över vilken hund jag ska välja. Vill verkligen ha rätt hund! Och de är så svååårt! :( Jag...
Svar
15
· Visningar
1 422
Senast: Dentaku
·
Hundhälsa Jag köpte min första hundvalp för några dagar sedan, han är 12 veckor och väldigt trygg, självständig och modig för sin ålder. När...
Svar
11
· Visningar
2 217
Senast: Is
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka