Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej! Jag har hört något om att valpar inte bör gå i trappor, inte just för själva risken att ramla ner utan för att det är skadligt på...
Svar
11
· Visningar
4 270
Övr. Hund Jag får hem en 8 veckors valp om ett par veckor, och jag undrar hur länge ni andra har väntat innan ni tagit ut valpen utanför hemmet...
Svar
13
· Visningar
4 416
Senast: Domino_s
·
Hundhälsa Pingu har den senaste veckan fått mystiska svullnader på nosryggen efter promenad.?De har sett ut ungefär som myggbett, men har inte...
Svar
1
· Visningar
1 654
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Har fått ett tips om ett tillskott som ska vara bra för allergihundar. Nu när fiffis allergi blommat upp igen kommer jag naturligtvis... 2
Svar
22
· Visningar
5 209
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Mina hundar får ju färskfoder/barf och jag kom att tänka på det, ang att dom äter en hel del ben. Om dom skulle sätta en bit i...
Svar
12
· Visningar
8 149
Hundhälsa På fredag har jag bokat besök hos veterinär med min gamling (10 år) då han på senaste året helt omotiverat börjat bli skottberörd. Han...
Svar
7
· Visningar
2 090
Senast: Lizah
·
Övr. Hund ... på två veckor. Ser ni varför? Fritte och jag kom med på inte bara en utan TVÅ tävlingar helgen 8-9 juni. Mattes absolut första...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: wellanw
·
Övr. Hund Jag har fått lust att ta med mina hundar på en roadtrip i sommar. Har aldrig haft med dem utomlands förut så jag känner mig rostig på...
Svar
2
· Visningar
727
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Blev tillfrågad om jag ville köpa valp och sade bestämt nej. Helt fel tid med nytt jobb mm mm. Åkte och tittade på liven, sade... 2
Svar
20
· Visningar
4 450
Senast: wellanw
·
Hundhälsa Mina förälsrar äger en 10årig hund som är jag tycker är stel och stapplig, haltar i perioder. Vill helst inte galoppera eller trava utan...
Svar
12
· Visningar
3 093
Senast: StandByMe
·
Hundavel & Ras Hej! Jag funderar på att skaffa en hund, men vet inte riktigt vilken ras som passar mig. Jag har tidigareerfarenhet av Jack Russel...
Svar
10
· Visningar
1 395
Senast: Sel
·
Hundhälsa Vad har man för rättigheter? Som ni säkert minns blev Boss i princip utdömd för snart en månad sedan. Enligt undersökande veterinär... 2
Svar
28
· Visningar
6 350
Senast: Migo
·
Övr. Hund Ni som har följt mig att hitta flyg till Turkiet där dem godkänner hund i kabinen. Har äntligen hittat ett bolag från Danmark jag ska...
Svar
18
· Visningar
2 028
Senast: Smurfoff
·
  • Låst
Hundavel & Ras Jag ska med all förmodan skaffa en ny hund nästa vecka till helgen men jag har lite frågor angående hunden, det är så att hunden är en... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
15 972
Hundhälsa Verkar som att mina byrackor fått någon slags ohyra eller utslag, helt ny grej för mig när det gäller hund så jag är lite frågande...
Svar
8
· Visningar
5 669
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Dock inte SKK utan en liknande riksorganisation. Antar att bäst svar kommer härifrån dock än om jag placerar tråden i en annan...
Svar
6
· Visningar
1 339
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Jag ska ju snart hämta min heelervalp. De är leveransklara idag och jag längtar ihjäl mig. Ska egentligen inte hämta förren om 2,5...
Svar
12
· Visningar
1 050
Övr. Hund Vill bara ha era tankar och ideer, sa dela pa! Sarge, sa klart eh, ar en... aning... "fast vid mig". *host* Las: ouppfostrad och...
Svar
4
· Visningar
837
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Sa ... Diva, the Demanding Princess, far riktiga bit attacker. Hon gar helst efter hander och fotter, det verkar som om hon satsar pa...
Svar
6
· Visningar
1 189
Senast: Sandra78
·
Övr. Hund Innan jag skaffade min hund hade jag aldrig satt foten på en BK, jag kände ingen som tränade hund på det viset och jag visste ingenting... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 528
Senast: pulkaskurk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2024