Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Erbjud honom en slant för hundarna, inte helt sällan brukar sånt funka.
Det är hans hundar, han har tröttnat och JA för femtielfte gången min situation har ändrats och jag både kan och vill att de ska få flytta hem till mig men de får inte!
Ja, jag vet att han kan skjuta dem om han känner så för det eftersom det juridiskt är hans hundar, som vill vara hos mig och som jag älskar. Det jag inte fattar är varför i h-vete han inte kunde sagt något innan istället för bara skicka ett sms kl 23 på kvällen och säga att nu ska de bort. Jag får inte ta dem, han vägrar prata om det men han vill fortfarande att de ska vara hos mig tills de åker!
Juridiskt kan jag ju inte göra det, eftersom de enligt papperna är hans. De stog på mig innan separationen men eftersom jag inte kunde ta dem pga rådande situation då skrevs de över på honom.
Precis!!Nä, juridiskt kan du inte det. Men vad skulle han göra tror du? Gå vidare och domstol...Tror inte jag.
Själv hade jag tagit risken att "göra fel" för att få behålla hundarna. Jag hade i alla fall försökt. Fungerar det inte så har jag i alla fall testat liksom.
Precis!!
Mia, skitsamma vem som står som ägare på hundarna. Vägra lämna ut dem. Sen hur han reagerar kan ju ingen förutspå. Kanske rycker han på axlarna och tycker att det är okej. Kanske han ringer polisen. Det får du ta då.
Själv hade jag tagit risken att "göra fel" för att få behålla hundarna. Jag hade i alla fall försökt. Fungerar det inte så har jag i alla fall testat liksom.
det enda svar jag får är att nu är det så. Jag pratade med honom öga mot öga dagen innan sms:et och han sa inget då, jag har pratat med honom öga mot öga efteråt, på telefon och via sms.
Jag är övertygad om att han ser till att ta tillbaka dem och jag kan inte vakta dem 100 % dygnet runt.