Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Usch känns inge roligt det här!! Vill ha hjälp med lite tips, råd och förslag på vad som kan vara galet med ögonen. Hunden har...
Svar
7
· Visningar
4 537
Senast: Nominous
·
Hundhälsa :p Ok, min snart treåriga (sedan länge)kastrerade hane skrämde typ ihjäl mig nyss... Jag sitter i soffan och han ligger här bredvid...
Svar
5
· Visningar
5 848
Hundhälsa Dottern tog sig an en omplacering för ett par månader sedan och den har riktigt långa klor. Långa pulpor också, vi har klippt så mycket...
2
Svar
30
· Visningar
6 422
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Ni som har erfarenheter av hundar som behövt tandvård av olika slag... Vad har ingått i försäkringen och vad har ni fått stå för själv...
Svar
5
· Visningar
26 555
Hundhälsa Igår var jag ute med Ila på en cykeltur. Cyklade åt ett annat håll än jag brukar, omväxling är ju inte så dumt. På vägen hem passerar...
2
Svar
30
· Visningar
3 180
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Har läst att det kan vara bra att ge glukosamin till en äldre hund för att "smörja lederna". Någon med erfarenhet? Upplever att vår hund...
Svar
7
· Visningar
2 050
S
Hundhälsa Hej!! Jo det är så att jag kan behöva lite stöd och råd. Min familj har haft en småhund förut men han dog för rätt många år sen. Nu ska...
Svar
6
· Visningar
1 018
Senast: Lenis
·
Hundhälsa Jag har varit på Gotland några dagar och valpen har frossat rävbajs. Bör jag avmaska? Jägare håller just nu på att samla in avföring...
Svar
7
· Visningar
5 926
Hundhälsa Min tik som snart fyller tre år har mått bra på de foder vi haft tills nu. Hon har haft doggy och mått väldigt bra på det men nu märker...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 762
Senast: Mena3
·
Hundhälsa Nu börjar de äckliga små djuren visa sig igen, min egen vovve har inte haft någon fästing än, men har hört fler som börjat plocka på...
2
Svar
39
· Visningar
3 545
Senast: Disen
·
Hundhälsa Jag har en 9 år gammal dvärgpinscher som jag har kämpat med i flera år att hitta ett foder han tål. För ca 1½ år sen började han med...
Svar
3
· Visningar
1 158
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Jag har en liten DSG tik på 1,5 år hon har i vanliga fall ett humör som heter duga och bestämda åsikter om vissa saker. Hon har löpt en...
Svar
7
· Visningar
1 117
Senast: Aningsfull
·
Hundhälsa Kontrollfråga: råa lammben är OK va? Visst är det bara tillagade FFF-ben man ska undvika? Edit: LamM-ben ska det vara i rubriken, inget...
Svar
14
· Visningar
1 891
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Nu behöver vi lite tips och ideer:) Våran hund är väldigt dålig musklad och klen. Det är en Rottweiler på 9 månader. Hur skulle ni...
2
Svar
25
· Visningar
6 878
·
Hundhälsa Min rottis är nu 14 månader, hon har ätit ProPlan puppy robust fram till förra månaden då jag började ge ProPlan adult robust. Jag har...
Svar
8
· Visningar
4 045
Senast: ch791022
·
Hundhälsa Har en finsk lapphundstik på 11 månader som har ätit royal canin medium junior sen jag köpte henne. Hennes uppfödare rekommenderade...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 326
Senast: Hellas
·
Hundhälsa Jag har en liten terrier på snart ett år. Han får mat 3 ggr per dag; mellan 5-7, lunch ca kl 12-14 och middag någon gång mellan 18-20...
Svar
4
· Visningar
3 185
Senast: glittra
·
Hundhälsa Min rottis äter idag ProPlan och funkar riktigt bra på det. Men jag skulle ändå vilja byta foder till ett med högre köttinnehåll. Idag...
Svar
6
· Visningar
1 484
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Hej! vår hundtjej på 10månader äter inte bra,hon får maten på morgonen men rör den inte.vi har bytt mat 2gånger men handlar inte om det...
2
Svar
22
· Visningar
3 932
Senast: Fagelnos
·
Hundhälsa Jag har en hund som börjar komma upp i ålder men som fortfarande busar runt och är aktiv. Ibland märker man att hon är lite stel och öm...
2
Svar
25
· Visningar
42 099
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar