Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hunden och jag springer idag mellan 5-7 km och jag googlade av rent intresse efter just hur man tränade hunden i kondition. Men det...
Svar
5
· Visningar
4 561
Senast: fryckan
·
Hundhälsa Min 6-åriga rottweilertik fick förra veckan bortopererat fyra knölar. En under ögat, en på bringan, en på ena bogen och en på nedre...
Svar
5
· Visningar
8 260
Hundhälsa Har idag en hanhund på 4 år som varje år får, vad jag kallar, en sommardipp. Inträffar varje år, sen jag fått honom vid 8 v ålder, runt...
Svar
11
· Visningar
1 314
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Nu är det så att vi måste åka in till veterinären igen eftersom allergi besvären börjar ta över igen och jag blir så himla less! Vi åker...
2
Svar
31
· Visningar
4 546
Hundhälsa Inspirerad av den härliga värmen som kommit nu är jag jättesugen på att börja cykla med min hund. Det är bara ett problem, jag har ingen...
2
Svar
29
· Visningar
5 852
Senast: MiniLi
·
S
Hundhälsa Jag skriver detta på mobilen så jag hoppas inte det blir för mkt felstavningar osv.. Igår var jag och några vänner ute och åkte bil...
Svar
8
· Visningar
2 131
Senast: SeaSalt
·
Hundhälsa Nu behöver råd och tips från er. Piru som nu är snart 11år har problem att hålla sig då menar jag inte att han går och droppar utan...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 781
Senast: PIRU
·
Hundhälsa Min hund har problem med sin hud och bör äta ett foder med omega 3 i, nu har jag suttit och kollat på nätet efter foder med omega 3 och...
Svar
4
· Visningar
1 429
Senast: Rose
·
Hundhälsa Hej! Skriver å en kompis vägnar. Hon har en Labradorvalp, beter sig som en vanlig labrador ^^ Men hon håller på att bli tokig, han...
Svar
3
· Visningar
901
Senast: Minerva
·
Hundhälsa Lokis har pajjat sina tänder och ska på koll nästa vecka för att se om det finns något att göra. Framförallt är det hörntänderna som har...
Svar
7
· Visningar
4 944
Senast: Jadzia
·
Hundhälsa Min lilla tik fick ju opereras i onsdags för livmoderinflammation. Allt gick bra och hon fick komma hem i torsdags. Såret ser fint ut...
Svar
2
· Visningar
1 367
Senast: Raven_
·
K
Hundhälsa hur skulle ni duktiga hundägare lösa ett sånt här problem: vår blandras hane på 1,5 år, en stor hane på drygt 40 kg :D med bland...
Svar
11
· Visningar
1 651
Hundhälsa Mina små blandisvalpar (mamman chihuahua/westie pappan chihuahua) har fått något konstigt på kroppen! Det är som mindre sårskorpor på...
Svar
11
· Visningar
2 462
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Vi hade tänkt oss fodax färskfoder till vår blivande hund. När jag läst omkring så verkar det bara vara Vom och hundemat som har...
2
Svar
26
· Visningar
8 110
Senast: spinner
·
Hundhälsa Nu behöver jag lite snabb feedback. Har precis kommit hem från veterinären, min lilla tjej är jättedålig :cry: Vi har varit på "hajk"...
Svar
15
· Visningar
5 691
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Jag och en kompis funderar på att fara ut och resa ett par månader, allt mellan 1-4månader har vi pratat om. Det känns verkligen som att...
Svar
5
· Visningar
6 751
Senast: GrisPrinsessan
·
Hundhälsa En tanke som slog mig idag, när hunden åkte på ett bad. Hur ofta badar ni era hundar? Vilka produkter? Ras? Vad har ni för rutiner när...
2 3
Svar
44
· Visningar
19 379
Senast: Zartok
·
Hundhälsa Det gäller min njuffe som vanligt...:( Upptäckte idag två stora kala fläckar i nacken på honom. Huden är där helt oretad och fin...
Svar
1
· Visningar
1 233
Senast: Carolininen
·
Hundhälsa Hej! Jag har en amstaff kille på 1 år gammal och har funderat på att ge honom plaque off alt denstastix. Vad tycker ni? Använder ni...
Svar
17
· Visningar
2 845
Senast: Melli
·
Hundhälsa Vet någon en bra artikel/fakta som handlar om stora hundars motion. Hur mycket motion de behöver, mår bra av, om det finns några...
Svar
2
· Visningar
716
Senast: yennork
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka