Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag har problem med att borsta min hunds tänder... Hon vänder bort huvudet och stretar emot. Hon gillar det verkligen inte men...
Svar
2
· Visningar
617
Senast: katja40
·
Hundhälsa Efter att ha förlorat min älskade prinsessa för bara 3 veckor sedan, så har jag trots allt tagit ett beslut om att jag vill ha hund...
Svar
10
· Visningar
18 205
Senast: vallhund
·
E
Hundhälsa Det var en kvinna på besök hos mig för några dagar sedan. Hon satt på golvet i mitt vardagsrum och tog upp min valp. En dvärg pudel tik...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
11 324
Senast: Hellas
·
Hundhälsa Hej! Min hund har svamp i sina tassar. Min veterinär föreslog ett schampo som heter fungoral, och att man även kan blanda ättika med...
Svar
3
· Visningar
7 652
Senast: fijja
·
Hundhälsa Om man köper ett sånt kitt på apoteket, inkluderar det då även analysen på labbet eller måste man betala för den också? Hittade nu...
Svar
5
· Visningar
1 147
Senast: Lona
·
H
Hundhälsa Vad kan man använda förutom scalibor? Hunden fick på sig det och inom två timmar är huden på halsen röd, svullen och väldigt kliande...
Svar
19
· Visningar
2 280
Hundhälsa grandistik 7 år, varit borta över helgen, fick hem henne i morse, och ser att vulvan är svullen, ser nästan ut som hon fått en pung...
Svar
10
· Visningar
1 558
Senast: jassica
·
Hundhälsa Nu när det äntligen börjar bli lite vår å isen är borta från vägen är det dags att damma av cykeln å börja cykla med vovvarna! Vad har...
Svar
1
· Visningar
688
Senast: Lazy Lady
·
Hundhälsa Min nya kompis Ila har varit halt sedan en hundattack förra helgen och ska enligt veterinären vila. Hon får inte springa, busa, hoppa...
Svar
6
· Visningar
2 587
Senast: fryckan
·
Hundhälsa Opererade för snart två veckor sedan ut en tand på min hund som gått av. Efter detta får han inte tugga ben eller kampa på tre veckor...
Svar
7
· Visningar
8 427
Hundhälsa Min familj fick för en vecka sen hem en tio månaders tikvalp (airedaleterrier) för att passa i ett par månader för att vår egen hund ska...
Svar
8
· Visningar
6 493
Senast: Sickan
·
Hundhälsa Mina föräldrars hund har nu kräkts rätt stora mängder magsaft vid olika tillfällen de senaste två dagarna. Så vitt vi sett har han inte...
Svar
6
· Visningar
4 492
Hundhälsa På sistone har jag noterat att det händer något med Ivans päls. Den försvinner liksom. Och innan jag blir hysterisk (:angel:) och tror...
Svar
4
· Visningar
1 184
Senast: Blueberry
·
Hundhälsa Igår upptäckte jag en knöl på min hunds högra framtass. Den sitter en liiiten bit upp från själva tassen, dvs klorna, på handloven eller...
Svar
8
· Visningar
12 302
Hundhälsa Jag har en tik som nyligen fyllde 8 år, och som varit inkontinent sedan hon kastrerades vid 4 år års ålder. Vi har provat lite olika...
Svar
3
· Visningar
3 062
Senast: movi
·
Hundhälsa Har en omplaceringstik, står pitbull i papprena men hon har ingen stamtavla, så jag säger blandras av muskelhundstyp. I veterinärens...
Svar
5
· Visningar
1 100
Senast: AnnaKarinA
·
Hundhälsa Finns det någon här på buke med erfarenhet av vaskulit? Vad för behandling har hunden fått? Har det blivit bättre?
Svar
7
· Visningar
9 087
Hundhälsa För en vecka sedan märkte jag att Glenn var slö och han var inte alls intresserad av att äta, utan bara dricka vatten. Hans slemhinnor...
Svar
11
· Visningar
31 224
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Min gammelfarbror fick nått slags krampanfall nu på kvällen,jag trodde han låg och kliade sig i örat och vred på huvudet för att det var...
Svar
16
· Visningar
8 168
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Stämmer detta? "VIKTIGT FÖR HUNDÄGARE!!! Läs och sprid!!! Hundgodis tillverkat i Kina har dödat el skadat över 200 hundar i USA...
Svar
8
· Visningar
2 101
Senast: em-pirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka