Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Ja jag sitter här helt förtvivlad. I söndags upptäckte jag att min ena hund hade haft näsblod under natten. Tänkte att det kanske...
Svar
12
· Visningar
17 455
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa En helt vanlig dag, hunden pigg och glad och svansen som alltid på "topp" och evigt viftande. Vi åt lunch i baracken på jobbet och sedan...
Svar
7
· Visningar
10 272
Senast: Zuzzi
·
M
Hundhälsa Hej Undrar om de går att lägga upp en bild här från iphone. Har en på en cancerknöl på min hund som jag skulle vilja höra om nån har...
Svar
2
· Visningar
1 921
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Jag har varit och röntgat höfterna på min storpudel idag. Vi var där klockan 13 och hon fick lugnande, röntgades och fick sedan en...
Svar
5
· Visningar
1 047
Senast: Daff
·
K
Hundhälsa hej! någon som har en aning om hur mycket mat våran hund skall ha?? han väger 40 kg och är 70 i manken. han är en blandras av rottis...
Svar
3
· Visningar
999
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Min hund får Royal Canins Satiety,håller sin vikt bra på det och veterinären säger att man kan ha dem på det "hela tiden".Nu har jag ju...
Svar
2
· Visningar
654
Senast: TantAgda
·
Hundhälsa Hittade vid dagens borstning konstiga bulor på min hunds öron. Efter att ha känt lite så kom jag fram till att de måste vara luft...
Svar
6
· Visningar
2 285
Senast: igbest
·
Hundhälsa Hur mycket sömn behöver en hund? Skiljer det från ras till ras?
Svar
10
· Visningar
5 170
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Jahapp, är det inte det ena så är det de andra :p Istället för att dra allt dravel med vet och behandling (kommer att ske med...
Svar
7
· Visningar
1 793
Senast: Lenis
·
Hundhälsa Min Lokis har börjat med något konstigt, kanske är det vårkänslor, kanske är det värre? Lång historia kort: tik född 2003...
Svar
2
· Visningar
992
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Izor har något som irriterar honom, något som anfaller hans ben och han måste nagga eller slicka. Ibland måste han klia sig under hakan...
Svar
4
· Visningar
1 346
Senast: sussisus
·
Hundhälsa Min älskade pudelflicka har förmodligen åkt på ett diskbråck i nacken, det känns för tillfället så himla jobbigt och ledsamt. Så när hon...
Svar
2
· Visningar
1 235
Senast: Netted
·
Hundhälsa Min hund (Beauceron, 5 år) har nu haft världens diarré i tre dagar. Det sprutar ur honom, som brunt vatten! Jag TROR han fått det av...
Svar
10
· Visningar
6 506
Senast: Tretjak
·
Hundhälsa Ja då har jag plockat årets första (eller de var två) fästingar:mad:Hata hata,!!Vet ni om det kommit ut något nya produkter mot...
2
Svar
25
· Visningar
1 893
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Så håll tummarna för att det går bra! http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1133564 Han verkar lugn och söker min kontakt och...
Svar
10
· Visningar
1 730
Senast: Meanwhile
·
Hundhälsa Har en 11 årig terrier tik som alltid varit matglad som nu dom senaste 2-3 veckorna ätit väldigt sporadiskt. Hon är pigg och glad...
Svar
9
· Visningar
1 349
Senast: elefanten
·
Hundhälsa Min hund har kissat på sig två gånger nu. Första gången var för nästan en månad. Den gången avfärdade jag det hela som mysko. Då hon...
Svar
7
· Visningar
1 650
Senast: dpmatte
·
N
Hundhälsa https://www.facebook.com/photo.php?fbid=279080492169258&set=a.279080488835925.65601.279080242169283&type=3&theater Brisco...
Svar
6
· Visningar
1 314
Senast: Nanook
·
Hundhälsa Har sökt runt men inte hittat några bra svar så provar att posta en ny tråd och hoppas på bra förslag :) Lite bakgrund: Min...
Svar
6
· Visningar
1 094
Senast: Lona
·
E
Hundhälsa Jag har en tikvalp som nu haft urinvägsinfektion två gånger. Sån tur var hade apoteket inte den dosen vi skulle ha första gången utan...
Svar
3
· Visningar
5 457

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka