Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Gör en hd/ad röntgen som sedan skickas in till skk. Veterinären på kliniken säger att ena armbågen inte ser bra ut och hunden ska därför...
Svar
12
· Visningar
2 491
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Min golden retriever-valp hade helt svart nos när han kom till mig, men nu har den börjat blekna ett par nyanser till svartbrun och med...
Svar
4
· Visningar
6 621
Hundhälsa Har en relativt ny hund hos mig som följde med på ridtur igår för första gången, idag är hon väldigt stel och haltar på ena frambenet...
Svar
4
· Visningar
8 931
Senast: Holly1224
·
Hundhälsa Jag vet inte riktigt vilket forum detta skall ligga på. Men vi provar här på hund! Bakgrund: Nyligen inflyttad i en hyreslägenhet...
Svar
13
· Visningar
6 479
Senast: apocalypsen
·
Hundhälsa Ska ringa veterinären imorgon men vill gärna spåna lite mer er också. Hunden är under utredning, eller den är snart klar och...
Svar
8
· Visningar
3 147
Hundhälsa Jag undrar om någon har gjort det och hur du i så fall har gått till väga? Jag har frågat Agria på deras chatt, men hon som svarade hade...
Svar
6
· Visningar
2 453
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Hjalp. Dotterns hund, blandras 8 ar. Feber, ingen matlust. Magen bra, ingen hosta. Sover mycket. Ingen yttre forklaring. Pagatt ett par...
Svar
12
· Visningar
1 062
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Har en hund som i tid och otid hetsäter hästbajs så fort han får chansen. Jag har ofta bra koll och när jag ser han gör han inte detta...
Svar
14
· Visningar
7 803
Senast: Bewildered
·
E
Hundhälsa Vår lilla Nala är 13 veckor snart och fick därmed sin vaccination för ca en vecka sedan.. Jag har ett tag nu tampats med hennes...
2
Svar
39
· Visningar
6 578
Senast: Swat
·
Hundhälsa Om hunden har förrådskvalsterallergi, borde det ju åtminstone lindra att koka upp torrfodret? Eller händer nåt med fodret? Att frysa...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 510
Hundhälsa Vad finns det för alternativ? Vilka är dom vanligaste biverkningar? Hur många är det som det blivit lyckat för och hur många har fått en...
Svar
9
· Visningar
18 322
Senast: Grana
·
B
Hundhälsa Hane,7 år, bra hull, fin päls,minimalt med tandsten( vetten trodde vi borstade tänderna dagligen:cool:) Han har ätit Magnusson de...
Svar
7
· Visningar
1 145
Senast: nilie
·
Hundhälsa Är det någon som har erfarenhet av hundar i kontakt med ultraljuds-kattskrämmor? Grannens katter går oss på nerverna och jag hade...
Svar
1
· Visningar
3 253
Senast: Priscilla
·
Hundhälsa Min hund har haft problem med sig hud sen ca 4 månaders ålder, han är idag ett år, har gjort foderallergi utredning utan nått vidare...
Svar
4
· Visningar
2 910
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Vet inte varför jag postar tråden, mest bara därför att jag är så himla förbannad på livets orättvisor tror jag. Nu har tre av mina...
Svar
5
· Visningar
1 230
Hundhälsa Jag har av amerikanska vänner fått länken till en hemsida som innehåller en väldigt omfattande genomgång av olika hundmatssorter (torr...
Svar
2
· Visningar
687
Senast: Hellas
·
Hundhälsa Veterinarerna star handfallna, och min lilla Hera fick mer eller mindre dodsdom idag. 12 veckor gammal har hon utvecklat "focala...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 309
Senast: Bewildered
·
Hundhälsa Jag har en schipperke som är 8 år ung och pigg. Hon kräver inte lika mkt som när hon var ung (timtals motion/aktivitet per dag) utan...
Svar
4
· Visningar
1 255
Hundhälsa Ni som har kastrerat... har ni gjort det under narkos eller har hunden endast fått lokalbedövning och lugnande? Jag har ringt runt...
Svar
8
· Visningar
2 842
Hundhälsa Undrar om kastration hos hanhundar har några fördelar när det gäller hälsa, isf vilka?
Svar
1
· Visningar
698
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips i London
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur