Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Vår (min mammas) hund är skotträdd, och min mor tycker att det blir värre och värre varje nyår. Vad gör man? När hon var yngre...
2
Svar
36
· Visningar
7 195
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Jag har köpt hem ett parti med svinnjurar som jag har i frysen. Jag har en rottishane på ca 50 kg. Hur mycket kan man ge och hur ofta...
Svar
5
· Visningar
5 124
Hundhälsa Igår hade jag klickern med hela promenaden och helt plötsligt fick mina ord lite mer tyngd i herrns öron ;). Detta är något jag gärna...
2
Svar
34
· Visningar
2 992
Senast: annakg
·
Hundhälsa Ja hur gör ni? Temperatur och tid på ett ungefär skulle uppskattas.
Svar
6
· Visningar
3 673
Senast: Lady_A
·
Hundhälsa har upptäkt ett märkligt beteende hos vår hund, hon är en 9årig tik, korsning(pappa rottis, mamma golden/labbe + schäfer). när jag är...
Svar
14
· Visningar
1 509
Senast: tesora
·
C
Hundhälsa Jag har en tollare på 6½ år som aldrig haft problem med vikten fören nu. har dragit ner på givan men han bli inte mätt nu. Han går å...
Svar
0
· Visningar
547
Senast: cat08
·
Hundhälsa jag vänder mig främst till er andra som har de små röda, men även er som har raser med samma pälssättning som tollaren. Idag har min...
Svar
3
· Visningar
1 990
Senast: cat08
·
V
Hundhälsa Märkte igår när vi kom hem från ridturen att min tunnhåriga boxer fått riv skav sår på alla fyra ben efter att ha gått i skaren. Ändå...
Svar
2
· Visningar
1 353
Senast: Vixten
·
Hundhälsa Jag vill veta allt om hypotyreoidism bl.a. biverkningar och prognos - kan det vändas eller måste hunden få läkemedel livet ut?
Svar
16
· Visningar
8 390
Senast: rahl
·
Hundhälsa Hej! Jag undrar den där med spannmål, ett foder jag trivs med har det ganska mycket i deras foder (t.ex. Contains: Min 26% lamb, min 26%...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: rahl
·
C
Hundhälsa Vi har två hundar, en på snart ett år och en på snart fyra månader. Vi har riktigt mycket problem med att få den yngsta att bli...
Svar
13
· Visningar
17 437
Senast: Bubble
·
Hundhälsa Min kille fyller 9 år i april, schäfermix. Jag har övervåning och trappen är som ett L, dvs man går några steg ner, hamnar på en avsats...
Svar
10
· Visningar
4 038
Senast: purity_666
·
E
Hundhälsa Jag har en 12 veckors tikvalp som är extremt känslig i sin lilla mage och inte tåler särskilt mycket annat än sitt foder. Hon ÄLSKAR...
Svar
5
· Visningar
1 333
Senast: ylvali2
·
Hundhälsa Vi har varit hos veterinären och fått konstaterat att tåbenet är helt brutet. Fick smärtstillande med oss hem för att hon skulle börja...
Svar
3
· Visningar
11 107
Hundhälsa Igår var det dags igen. Blandisen bröt en klo för femtielfte gången, så det var in till vet och hela proceduren. Han har långa klor som...
2
Svar
25
· Visningar
10 029
1
Hundhälsa Vovven kom lite väl nära råttburen och fick sig ett bett i nosen :crazy: Det ser ut som ett litet jack. Jag baddade rent med vatten men...
Svar
13
· Visningar
2 659
Senast: 134643
·
Hundhälsa Hur snabbt brukar man kunna se resultat efter att man har börjat ge allergifoder? Nu har det gått en vecka och jag tycker inte att min...
2
Svar
21
· Visningar
6 234
Hundhälsa Nu är jag så jäkla trött på allt jäkla krångel med foder till min hund. Hon är antingen foderkänslig eller foderallergisk. Vi har provat...
2
Svar
28
· Visningar
2 067
Hundhälsa Jahapp, då har det man inte vill hitta på sin jycke dykt upp:( Vår gammelman, 10årig labbe har sedan tidigare en spene som är dubbel i...
Svar
0
· Visningar
814
Senast: Lazy Lady
·
J
Hundhälsa Min hund har blivit opererad idag och fick en tratt med hem. Hur har ni som haft tratt på era hundar gjort när dem ska dricka osv...
Svar
11
· Visningar
18 824
Senast: jappisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V