Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Veterinär är kontaktad och vi ska dit i em, så på den punkten kan nu andas ut :) Men kanske ngt här varit med om liknande och jag kan...
Svar
2
· Visningar
2 057
Senast: Shark
·
Hundhälsa Någon med bra och roliga uppvärmningstips för hunden innan den ska dra? Jag vill alltid ut i spåret fort då jag väl kommer fram, men...
Svar
6
· Visningar
1 209
Senast: Hagstadius
·
Hundhälsa Så kom vintern, och vägsaltet. Herrarnas trampdynor är lite torra, dom verkar inte irriterade av det, men innan det blir värre så kan...
Svar
7
· Visningar
15 723
Senast: Hagstadius
·
Hundhälsa Min chihuahua och border collie skäller alltid ute när de vill in igen men i tisdags var de ute längre än vad de brukar. jag öppnade...
Svar
14
· Visningar
11 235
Hundhälsa Dagarna har kommit, min 9 åriga cocker spaniel (han ser lite ut som en cavalier med med lite taxben!) blandraspojk (Shitzu 20% Cocker...
Svar
19
· Visningar
1 822
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Våran Totte har ändå sen liten valp hört riktigt illa, han reagerade aldrig på ringklockan eller lärde sig sitt namn när man ropade...
Svar
12
· Visningar
1 453
Senast: mkh
·
K
Hundhälsa våran "valp" på 1,5 år är väldigt lugn av sig, beter sig som en vuxen inomhus, men ute blir det race så det sprutar snö. går utmärkt att...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 254
Senast: yennork
·
Hundhälsa Hej! Min gamla collie blev dålig förra helgen och fick tillbringa den hos veterinären. Det visade sig att hon hade fått magkatarr...
Svar
14
· Visningar
10 361
Senast: Alexa
·
Hundhälsa Ja hur är det egentligen? Min hund är ju lite "rund" om magen. Dels pga att hon går på kortison,men också för att hon är glad i...
Svar
18
· Visningar
17 129
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Ja, jag har lite problem att klura ut hur jag ska göra med min hunds tass. Hon har ett sår på trampdynan (inget jätte allvarligt). Jag...
Svar
0
· Visningar
599
Senast: Shark
·
E
Hundhälsa Jag har en tik valp på ca 12 veckor nu, hon är jätteduktig med mycket men på senaste tiden har ett stort problem upstått. Min sambo...
Svar
10
· Visningar
1 476
Hundhälsa När jag var väldigt liten hade vi en bekant som gav sina hundar (en schäfer och en golden) en varsin skål rice krispies om dagen, vet...
Svar
7
· Visningar
1 689
Hundhälsa Måste få fråga om det är någon som har några tips på foder till misstänkt födoämnesallergisk vovve. Väldigt oklara symptom, men vi ska...
2
Svar
23
· Visningar
5 958
Senast: Natilia
·
M
Hundhälsa Min dotter har tagit en äldre omplaceringshund och ska göra en seniorkontroll. På vår klinik ingår blodprov i priset men inte hos henne...
Svar
2
· Visningar
1 218
Hundhälsa Har vi det i Sverige? Jag har aldrig sett några vilket är bra, men varför har vi det inte här när det finns i alla andra länder? Vad...
Svar
5
· Visningar
904
Senast: Viva
·
Hundhälsa Idag fick min hund ett krampanfall i köket. Var övertygad om att hon skulle dö mitt framför ögonen på oss. Blev så orolig att jag...
Svar
3
· Visningar
2 838
Senast: lillamy73
·
Hundhälsa Min gamla BC har haft liggsår på armbågarna ett tag. först var det inte så farligt, bara små skorpor. Nu har hon börjat slickar...
Svar
5
· Visningar
1 788
Senast: Grana
·
Hundhälsa Min 8 månaders valp kissade idag inte som normalt, det var som kräm och ljusgult. Är det någonting jag borde kolla upp, har ni några...
Svar
8
· Visningar
1 328
Senast: biffen
·
Hundhälsa Jag ger barf och vom og hundemat till min hund. Han är dock extremt kräsen och ratar väldigt mycket. Vilket gör det svårt att få i...
Svar
19
· Visningar
2 282
Senast: fetange
·
Hundhälsa Kompisens två hundar (av små raser) har fått i sig 18 tabletter, 20 mg Rimadyl. Dvs 360 mg. Hur mycket var och en har fått i sig är ju...
2
Svar
20
· Visningar
3 802
Senast: Persephone
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025