Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag hörde hur min stora hane morrade i tvättstugan så jag gick för att kolla läget. Hittar vår lille terrier (hane) tokjuckandes på...
Svar
3
· Visningar
1 448
Hundhälsa Står imnför ett foderbyte, hundarna går i dagsläget på klass (gul och röd) men lillhunden äter dåligt och emellanåt inte alls. Detta gör...
Svar
7
· Visningar
1 304
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Hur ofta är det okej att para en tik? Finns det några bestämmelser eller riktlinjer inom SKK? Någon som vet?
Svar
3
· Visningar
1 201
Senast: Ravishing
·
Hundhälsa Jag är dagmatte till en mysig liten tikdam:laugh: saken är den att hon blivit biten 2 gånger på 3 månader, första gången allvarligt...
Svar
2
· Visningar
885
Senast: eldhroka
·
Hundhälsa Har en australisk terrier som fyller sju snart. Han har inte haft det lätt utan det har varit skador varje år sedan han var liten...
Svar
1
· Visningar
732
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Jag har tidigare skrivit om min dvärgschnauzervalp som hade fått rävskabb. Vi var till veterinären och fick behandling mot det och...
Svar
3
· Visningar
1 725
Senast: igbest
·
Hundhälsa Loka lider av vattensvans sedan ett par år tillbaka. Oftast inget som märks så länge hon inte blir kall. För att förhindra vattensvansen...
Svar
3
· Visningar
1 393
Senast: HeddaVovven
·
Hundhälsa Min hund var på hundpension över helgen och nu tror jag att hunden har fått löss :-( Hur vet man om det är löss? Jag har fått skumma...
Svar
11
· Visningar
1 224
Hundhälsa Nu måste jag verkligen få alla tips jag kan få. Grima är diagnostiserad med spondylos :( , och nu börjar en lång tid att...
Svar
15
· Visningar
1 698
Senast: MrsScabtree
·
Hundhälsa Hur gör ni som har flera hundar men ej är kennelregistrerade, har ni mängdrabatt hos försäkringsbolaget? Jag är jättenöjd med mitt...
2
Svar
36
· Visningar
3 390
Senast: Viva
·
Hundhälsa Fridolf har en stökande tand som nu antagligen blivit infekterad (förb-nnade tandyte!!!), han är rätt så svullen på hakan på ena sidan...
Svar
10
· Visningar
2 140
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Billy började i tisdags, Ivan i onsdags. De fnyser och nyser större delen av sin vakna tid. När de sover får de dock göra det ostört...
Svar
12
· Visningar
30 549
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Har en tik på snart 1år som väger ca 28kg, hon är i storlek av en fullvuxen Schäfer och är väldigt smal utav sig och svår att hålla...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 767
Senast: Jadzia
·
Hundhälsa Min hund är född 2005. Kan man lära henne Vacker tass? Och isf om man kan det, har ni några tips? För på sidor står det "passar bäst...
Svar
7
· Visningar
3 096
Senast: Kamomilla
·
Hundhälsa Fick för ett tag sen ta över morfars jakthund då han väldigt plötsligt gick bort:cry:. Denna hund är en helt underbart glad och trevlig...
Svar
17
· Visningar
2 167
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Jag har själv en hund av sällskapsras (lhasa apso/yorkshire terrier) och en av bruks (schäfer, bruks såklart). Och blir rätt förvånad av...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
8 969
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Den 9 feb kommer första leveransen av fodax. Jag har beställt den röda, plus röd om jag inte minns helt fel. Iaf så tänkte jag ge det...
Svar
4
· Visningar
965
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Har jag fattat detta rätt att min dvärgschnauzer på snart 8 månader ska äta ca 400gram klassfoder per dag eller tänker jag helt fel, jag...
2
Svar
23
· Visningar
4 482
Senast: igbest
·
J
Hundhälsa Min Hund vill inte äta snälla :confused: jag är o rolig för honom han äter bara ris med kyckling
Svar
15
· Visningar
3 955
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Jävla skit! För en vecka sen linkade han till lite lätt. En palpering av tassen och han visade lätt ömhet vid tryck på främsta spetsen...
Svar
2
· Visningar
4 308
Senast: AgentCarter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips i London
  • Valet i USA
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur