Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min tik började efter jul bli lite röd om tassarna och haserna (hon har vita ben och kort päls). Jag tänkte först att det kanske var...
Svar
4
· Visningar
1 239
Hundhälsa Ja som rubriken lyder så har jag dagisdilemma! Såhär ligger det till Jag ska börja min praktik veck 8 och ska vara på ett av...
Svar
3
· Visningar
868
Senast: SannaMark
·
Hundhälsa Jag var inte hemma när detta hände, sambon ringde mig och var förskräckt. Xerox, min stora hund, hade skramlat med något i hallen rätt...
Svar
10
· Visningar
1 618
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Min hund har fått i sig något blad av en yuccapalm, någon som vet om det är giftigt/farligt? Hunden togs ut och åt snö efteråt - spydde...
Svar
2
· Visningar
6 744
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Har en 7månaders oreggad border. Han äter just nu eukanuba valpfoder och han är inte alls förtjust i detta. Kan gå två dagar utan att...
Svar
13
· Visningar
1 306
Senast: Emboella
·
Hundhälsa Vår whippetvalp (8 månader) har börjat gnälla jättemycket när han får någon tuggis (ben, grisöra, osv)... Han går runt med det i munnen...
Svar
18
· Visningar
9 585
Hundhälsa Mamma berättade nyss att deras hund hade kommit fram till henne igår, han var verkligen jättevarm på huvudet, han försökte gömma huvudet...
Svar
1
· Visningar
879
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Jag kommer fram ur min Buke-dvala lite tillfälligt för vi ska bli med valp! :banana: En russkiy toy blir det, en mini-mini-hund med...
Svar
13
· Visningar
5 328
Senast: Praefatio
·
Hundhälsa Kan man se eller känna om en hund har feber??? Har letat igenom huset febrilt nu hela kvällen å hittar inte tempen till hundarna :mad...
Svar
3
· Visningar
1 991
Senast: Nenneh
·
Hundhälsa Jag vet att redan funnits X antal trådar om Millan och XX inlägg i dem men... Såg i kvällens avsnitt hur han lärde en hund att vara i...
Svar
17
· Visningar
3 589
Senast: Disen
·
T
Hundhälsa Hej Jag har en 7årig tik som beter sig mycket likt en hanhund. Hon skvätter hela promenaderna, kan säkert kissa 20 ggr på en...
Svar
1
· Visningar
1 568
Hundhälsa Min nya unghund luktar väldigt illa om baken (från analkörtlarna), hon har inte ont utan det rinner ut som ett genomskinligt klet när...
Svar
3
· Visningar
974
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Börjar oroa mig lite för Camaro, då och då beter hon sig så himla konstigt. Dels så har hennes skott/ljudrädsla ökat, men jag...
2
Svar
20
· Visningar
9 445
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Pratade med en vän gällande problemen jag tar upp i denna tråd. Hon höll med mig om att det låter som någon slags depression och...
Svar
6
· Visningar
1 359
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Min lilla hund har precis fått beskedet om patella luxation. Veterinären vill inte operera utan det enda råd jag fick var att jag måste...
Svar
13
· Visningar
31 161
Hundhälsa Detta skulle ju inte hända.. :( Ni som följt min andra tråd om valpen som kissa inne? Vi var hos mindre privat vetrinär klinik...
Svar
11
· Visningar
1 661
Senast: Amk
·
C
Hundhälsa Ja, jag blev hundägare plötsligt då en bekant inte längre kunde ha kvar sin hund. OCH NU TROR JAG ATT VOVVA HÅLLER PÅ DÖR. Eller...
Svar
10
· Visningar
2 602
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Någon som vet om det finns någon återförsäljare till Bravo hundfoder i Umeå trots att det inte finns någon på deras hemsida?
Svar
13
· Visningar
1 888
Senast: igbest
·
Hundhälsa Behöver tips på sele som är smidig att sätta utanpå täcke. Har idag en sån här sele (lånad bild från google) Men denna selen får...
Svar
8
· Visningar
4 258
Senast: fetange
·
Hundhälsa Min whippetvalp på 8 månader har sen igår eftermiddag fått lite gulbrunt "smuts" i ögonvrån som jag pillat bort ett antal gånger nu. Det...
Svar
1
· Visningar
1 252
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp