Sv: focala seizures hos valp.. :/
langsamt frammat! Febern tog mkt ur henne, men nu verkar hon borja komma igang igen. Hon har borjat forsoka folja efter mig om jag lamnar vardagsrummet, det gar inte sa bra, men det ar en stark glimt av min friska Hera som -alltid- kom med mig och lag ner pa badrumsmattan... Morrig, har antligen borjat prata igen nar hon vill nagot. Hennes "surknorr". Inga lustiga anfall!
Nu ar ett stort bekymmer att hon blir sa forbaskat tappt i nosen... sa sote herr make fick snallt aka in till stan pa jakt efter nasdroppar till spadbarn sa far vi se om det funkar... hon borjar bli ratt sur pa mig nar jag ar i hennes nos och rengor.
Borjar kannas i kroppen att jag inte sovit vettigt pa ett tag nu, ligger pa golvet med henne pa natterna. Hon har ingen matlust, men dricker okey iaf. Hon fick lite soppa tidigare idag, snall o valdigt mild med betoning pa "valdigt" och det slank ner.
Marks att hon borjar ma battre dock, hon blir frustrerad pa sig sjalv och muttrar nar hennes kropp ar lite trottare an hennes huvud. Sover mkt, men det ar "normal" valpsomn nu, med lite prat och drommar i stallet for den dar "helt utslagna jag ser dod ut" somnen.
Peppar, peppar ta i tra... men borjar kannas ljusare.