Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Har fått höra att mera dog är superbra. Funderar på att köpa foder därifrån till min 11månaders oreggade border collie. Det är ju inte...
Svar
7
· Visningar
8 094
Hundhälsa Finska lapphunden lider lite utav värmen redan. Jag funderar då på hur fasen säsongen kommer att se ut för oss då han blir påverkat utav...
Svar
17
· Visningar
3 376
Senast: Kibani
·
Hundhälsa Någon som har erfarenhet av att ge zylkene i lugnande syfte till hund? Min hund gillar inte att bli lämnad i bilen, Men vi har tränat...
Svar
19
· Visningar
17 004
Hundhälsa Har en liten chihuahua tjej på 2 år som har kräkts sen igår cirka 4ggr och en gång nu. Hon är pigg och glad men vill inte äta all sin...
Svar
7
· Visningar
2 150
Senast: Bejbie
·
Hundhälsa Jag har en 10 veckor gammal samojed valp som drabbats av nått skumt. Han har tappat päls uppe på nosen (nosryggen), runt ögonen och...
Svar
7
· Visningar
6 318
K
Hundhälsa Halloj! känner bara att jag måste få dela med mig de här, känns bara så fruktansvärt hemskt och onödigt... :cry: vi tar de från början...
2
Svar
28
· Visningar
4 521
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Min tik blev dålig i magen i lördags. Hon var lös i magen, men inte direkt diarre. Utan det var fortfarande sammanhängande eller hur jag...
Svar
2
· Visningar
801
Senast: Aliil
·
Hundhälsa Jag behöver lite hjälp. Jag är rädd för att min 8 månders blandrastik(schäfer/gråhund) äter lite för dåligt!:( Hon äter helst bara en...
Svar
18
· Visningar
6 379
Hundhälsa Hallå! Jag är ute efter ett fästing medel som är giftfri och snäll mot huden. Är det någon som har något bra medel? /Sandra
2
Svar
23
· Visningar
5 151
Senast: SandraM
·
Hundhälsa Jag har fått en reservplats till ett MH som är i morgon (snabba puckar!) och eftersom sökmotorn här på Buke säger att den inte hittar...
Svar
18
· Visningar
3 647
Senast: Daff
·
Hundhälsa Vår valp (American akita) är 12 veckor och äter för närvarande Eukanuba puppy large (det hon ätit hos uppfödaren). Vi vill helst ge...
Svar
0
· Visningar
804
Senast: Tibialis
·
Hundhälsa Min hund har börjat matvägra, hon får VoH, förra lördagskvällen var hon hos min syrra. Hon åt först inte sin mat på kvällen utan ville...
Svar
10
· Visningar
1 087
Senast: Taxilock
·
Hundhälsa Jag upptäckte nyss att min hund är lite kladdig i vulvan och jag funderar vad det kan bero på. Hon har varit lite orolig i...
Svar
1
· Visningar
1 933
Senast: Grana
·
Hundhälsa Någon som vet skillnaden mellan frontline till katt och hund? Kompisen påstår att man kan andvända den som ska vara till katt på mindre...
Svar
19
· Visningar
8 426
Senast: Lenis
·
Hundhälsa Jag har, som en del här känner till, en mellanpudel som är ca. 2 år och 9 månader. Han väger 8,6 kg och är väldigt lätt överlag i...
Svar
7
· Visningar
1 435
Senast: Illiana
·
Hundhälsa Lokas klor har blivit väldigt spröda på sistone. Hon är allergihund, går på hyposensibilisering och äter kortison. Hon är överviktig och...
Svar
16
· Visningar
7 706
Senast: Laa
·
Hundhälsa Min femåriga greykorsning var helt normal fram till att han helt plötsligt mådde jätteilla och kräktes upp maten han åt på morgonen...
2
Svar
21
· Visningar
4 806
Senast: Rain_woman
·
A
Hundhälsa Hej, Jag har en hund som plötsligt börjat dregla mycket på nätterna. Veterinärerna hittar inga uppenbara fel och bedömer det inte som...
Svar
4
· Visningar
9 908
Senast: annas
·
Hundhälsa Vi har hastigt blivit ägare till en amerikansk cocker. Det är en fin herre vars päls ska skötas på bästa sätt. Vad använder ni för...
Svar
1
· Visningar
811
Senast: Daff
·
Hundhälsa Första kuren, inga problem. Fästningarna höll sig där dem hör hemma, i skogen. Andra börjar dock göra mig osäker, hunden har helt utan...
Svar
9
· Visningar
2 867
Senast: Shark
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka