Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa I veckan får vi hem vår nya hund, Dogue de Bordeaux hane 16 månader. Planen är att han ska kastreras. Kan vi göra det till hösten eller...
Svar
4
· Visningar
1 183
Senast: Bison
·
Hundhälsa Jag har funderingar på att börja med färsk foder till min rottis/dobberman blandning då hon inte vill gå upp i vikt. Hon har känslig...
Svar
4
· Visningar
1 032
Hundhälsa Ja, bättre trådnamn kommer jag inte på och det är just hjälp jag är i stort behov utav. Några av er kommer kanske ihåg min tråd tråd...
Svar
4
· Visningar
1 124
Hundhälsa Var i hundbutiken och hittade något som jag tidigare inte har sett, Aqua Cool Keeper produkter som ska hjälpa både hund och människa att...
Svar
1
· Visningar
1 466
Senast: Synd
·
Hundhälsa Min kille har fått väldigt torra tassar och det gör ont när han går på asfalt och han nästan haltar, men så fort han går på gräs, sand...
Svar
17
· Visningar
13 551
Senast: fjolltroll
·
Hundhälsa Den lilla jack russelln vill helst inte gå i trappor, det har jag vetat sedan han kom. De senaste dagarna har han varit hos MimiFly på...
Svar
3
· Visningar
901
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Hej, Skulle vilja ha hjälp med hur man på ett snällt sätt får två okunniga killar i 23års åldern att förstå att rottisen dom har, som...
Svar
19
· Visningar
2 547
M
Hundhälsa Jag är en tjej pa 19år och bor tillsammans med min pojkvän i en 3rums lägenhet 46kvm och vi vill skaffa en cairnterrier. Jag börjar...
Svar
6
· Visningar
1 142
Senast: vallhund
·
J
Hundhälsa Hej! behöver lite idéer på vad jag kan göra... Har en tik på 16mån. Har sen hon varit liten varit knepig med maten... men sen vi...
Svar
14
· Visningar
4 131
Senast: Rose
·
Hundhälsa När vågar man släppa sin färdiglöpta bland andra hundar igen? Då menar jag på typ rastplatser? Jag är så bekväm med mina kastrerade...
Svar
2
· Visningar
930
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Min tik älskar att följa med på cykelturer men tyvärr tillåter inte hennes höfter längre färder. Själv gillar jag att cykla långt och då...
Svar
8
· Visningar
5 451
Senast: Jenka
·
Hundhälsa En uppfödare som säljer hundar i mina trakter rekommenderar cykelmotion till valpar/unghundar med så grav HD att kulan ligger utanför...
Svar
7
· Visningar
1 372
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Vår schäfer har till och från problem med klåda i sina öron. Det håller vi efter med rengöring och örondroppar och så länge vi sköter...
Svar
6
· Visningar
2 317
Senast: Berin
·
Hundhälsa Jag har röntgat min hund (2,5 år), både höfter och armbågar. Resultatet blev HD Grad A och ED 1. Han är UA vänster och LBP höger. Vad...
2
Svar
27
· Visningar
6 401
K
Hundhälsa hej! Jag har en hund som alltid har varit mkt nervös och stressad. Detta har jag genom träning (hos utbildade hundinstruktörer...
Svar
14
· Visningar
18 044
Senast: Kuddeavsten
·
Hundhälsa Ja finns det några erfarenheter av detta? Jag har två herrar här hemma som jag har världens finaste dagmatte åt. Nu har det inte varit...
2
Svar
28
· Visningar
6 389
Senast: lil-sis
·
Hundhälsa På senaste tiden har jag märkt mer och mer att min hund inte vill dricka vatten. Började då hälla vatten över maten för att få i henne...
Svar
11
· Visningar
29 441
Senast: Aliil
·
T
Hundhälsa Har en hund med artros som just nu får glukosamintillskott, Seraquin. Hade tänkt börja ge fiskolja också. Men så fick jag nys om...
Svar
9
· Visningar
2 839
Senast: Trossa
·
Hundhälsa Passade på att väga hundarna igår när vi var i djuraffären. Resultatet blev katastrof! Nanush 2,5 år (rottis/schäfer) stannade på 45,4...
Svar
14
· Visningar
2 352
Senast: Glimfeather
·
Hundhälsa Bakgrund: 9 år gammal blandraskorsning. Omplacerad mellan 4-5 hem, kom hem till mig som 1,5åring. Haft mycket ensamhetsträning här i...
Svar
4
· Visningar
1 308
Senast: Philosophia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025