Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min lillebror funderar på att ta hand om en hund som tidigare farit illa och är alldeles för understimulerad i sitt nuvarande hem...
Svar
8
· Visningar
1 398
Senast: martha
·
Hundhälsa Har en snart ett årig jack russel tik... köpte henne som 14v valp och ngr dgr efter hemkomsten så fick hon oerhörd klåda i öronen... hon...
Svar
11
· Visningar
5 653
Hundhälsa Min schäfer/labrador verkar tycka det är väldigt varmt på sommaren. Han har supertjock päls med massa grå ull, framförallt runt hals...
Svar
8
· Visningar
3 898
Senast: Rugge
·
Hundhälsa Anledningen till att jag undrar är att min Leonberger inte har någon matlust. För en dryg månad sedan hade han heller ingen matlust...
Svar
9
· Visningar
2 540
Senast: Pia
·
Hundhälsa Min hund har nu gått med tratt i 1 vecka, och jag skulle få ta bort den om han lät tassen vara. Men han är helt manisk, så den får sitta...
Svar
7
· Visningar
923
Senast: Philosophia
·
Hundhälsa Vill höra om era erfarenheter av DAP och om ni upplevt någon skillnad mellan de olika sätten att ge hunden DAP. Tänker då främst på...
Svar
5
· Visningar
1 332
Senast: Pia
·
Hundhälsa Vi ska träffa vet imorrn, och då ska jag fråga såklart, men jag tänkte höra med buke också :idea: Vår hund har både atopi och...
Svar
1
· Visningar
3 148
M
Hundhälsa Kan man fa en obduktion av hund utan kremering i Stockholm?
Svar
3
· Visningar
921
Hundhälsa Jag har en tax på 5 år som inte går att ha lös, han får enorm jaktinstinkt och bara springer iväg och blir helt blockerad. Så tyvärr...
Svar
2
· Visningar
5 853
Senast: sandrafors
·
A
Hundhälsa Ja kära buke, jag försökte posta en sån här tråd igår men den verkar inte ha gått igenom, så jag gör ett nytt försök:) Som jag har...
2
Svar
29
· Visningar
5 385
Hundhälsa Ja bara tillfälligt då min lilla hund har spytt fyra gånger på fem dagar. Nu till funderingen, hur mycket fisk och ris ska jag ge per...
Svar
3
· Visningar
4 552
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Vad tycker ni bäst hjälper pälsåterväxt, viacutan eller standart päls?
Svar
3
· Visningar
1 361
Senast: SannaMark
·
Hundhälsa Min hund skar sig på frambenet på långfredagen ganska rejält, då syntes inget att böjsenan gått av, kanske den hängde kvar på trekvart...
Svar
9
· Visningar
5 988
Senast: movi
·
Hundhälsa Hej jag har en blodhundsgrabb på 5 månader. Igår upptäckte jag att han på varje sida en liten bit ner från öronfästet hade som ett...
Svar
1
· Visningar
1 525
Senast: Hellas
·
Hundhälsa kan hundar få regnskrållor? Jag har en häst med regnskrållor och vet att det smittar häst till häst och kan även smitta människan som...
Svar
2
· Visningar
1 006
Senast: CurlySue
·
Hundhälsa Hej! Har en dansksvensk gårdshund på 9 månader... Har lagt märke till att det rinner mkt ur hans ögon. Främst då vi är ute i solen. Har...
Svar
1
· Visningar
1 122
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Kom idag hem till föräldrarna och träffa min hund, upptäckte då att hon är svullen på nosryggen, på båda sidorna. Känns hårt och liksom...
Svar
3
· Visningar
9 416
Senast: Berin
·
Hundhälsa Vad gäller egentligen? Hunden ska ju numera vara avmaskad när man ska åka dit. Måste det göras av en veterinär? Har läst på norska...
Svar
1
· Visningar
690
Hundhälsa Har fått tipset att det ska fungera bra emot fästingar, någon som har erfarenheter?
Svar
1
· Visningar
674
Senast: Zuzzi
·
Hundhälsa Blir veterinär imorgon om hon inte är bättre...tänkte bara höra här om någon varit med om något liknande. Jack Russel tik på åtta år...
Svar
3
· Visningar
953

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025
  • Ridskoleryttare

Omröstningar