Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa LÅNG LÄSNING! Hejsan! Min pojkvän skaffade sig en hund, eller nu är det väll våran men på papper är det hans hund. Jag har en äldre...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 521
Senast: Loppe
·
Hundhälsa Hur många av er (era hundar) har erfarenhet av epulider? Min boxer hade ju rejält med dem för 2 år sedan och fick dem bortopererade med...
Svar
7
· Visningar
11 802
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Hittar egentligen ingen bra rubrik, men jag älskar att fundera och analysera saker och ting. Jag har haft ganska många djur genom...
2
Svar
22
· Visningar
2 229
Senast: Miedo
·
J
Hundhälsa En liten fråga. Min hund har sista tiden börjat slicka sig en del på snoppen? Min tanke var om det kan vara svamp pga att han går på...
Svar
3
· Visningar
13 172
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Vill passa på att be er hundägare att hålla noga koll på era hundar! Ormarna är i farten och ligger ute och solar. Vad jag förstått är...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
11 384
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Jag har en tax som lätt lägger på sig och får james som torrfoder. Men sen har en blandras som gick ner lite i vikt istället för att...
Svar
1
· Visningar
668
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Jag trodde att jag bestämt mig, men nu har jag ändå beslutsångest deluxe och behöver nog bolla tankar med någon annan än uppfödaren...
2
Svar
35
· Visningar
6 423
Senast: Hyacinth
·
Hundhälsa Min hund lossar EXTREMT med hår, året om. Det går inte att klappa på henne utan att man blir full med hår. Dammsuger 2ggr/dag för att...
Svar
7
· Visningar
2 155
Hundhälsa Nu är jag i farten igen, blir inte bra för våran vovve! :crazy: Vi var till veterinären i Onsdags då han vart halt i kanske en vecka...
Svar
6
· Visningar
9 481
Hundhälsa Jag har en russel hane som är 5 år. Fick hem honom på foder när han var 9 månader, tanken var att han skulle bli utställnings/avels-hund...
Svar
4
· Visningar
1 340
Senast: Fille
·
H
Hundhälsa Då har man alltså kontaktat uppfödare och om några veckor är det dags att hälsa på och välja valp.... :love: Eftersom det är min...
2
Svar
34
· Visningar
10 070
Senast: ponnymamma
·
Hundhälsa Jag är ute på vad som känns som omöjligt uppdrag men jag gör ett försök. Jag letar efter ett färskfoder som inte innehåller kyckling...
Svar
14
· Visningar
2 071
Hundhälsa Min Jack russel har fått i sig massa stekta hamburgare ( jag vet inte exakt hur många med 5-10 st) I våras fick han akut inflammation i...
Svar
15
· Visningar
6 051
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Jag har en dalmatinertik som sedan i förrgår kväll har ont i bakre delen av ryggen. Hon busade en del med vår dotter och grannflickan i...
Svar
1
· Visningar
3 562
Senast: Elma_vip
·
Hundhälsa Jag hade tänkt ge färskfoder till min blivande ( ras av mellanstorlek, 55-60 cm ) men med en frys som inte rymmer mer än min egen näve...
Svar
7
· Visningar
1 035
Senast: Bluefish
·
Hundhälsa Vi har en Sheltie som är lite mer än 9 veckor och ramlade just nyss ca 40 cm! Han kan gå, äta, dricka och andas som tur är! Han fick nog...
Svar
4
· Visningar
980
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Såg idag att båda hundarna har några röda märken. Schäfer/labradoren är rakad men har fortf en del päls så bara sett enstaka på honom...
Svar
1
· Visningar
1 084
Senast: Dessy
·
Hundhälsa Ni som tycker det är fruktansvärt att ens fundera på att avliva kan sluta läsa.... Jag har en 3 årig tik, mycket stressad för...
Svar
12
· Visningar
5 727
Hundhälsa Har en väldigt kräsen hund så vilket foder som helst funkar inte. Han är en papillon och i dagsläget får han bara mottligt med motion...
Svar
13
· Visningar
1 322
Hundhälsa Sådär, kärleken är total och Bandit ska stanna hos oss för gott. Funderar på en veterinärbesiktning, för att veta vad vi köper. Han...
Svar
16
· Visningar
1 392

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025
  • Födda -21

Omröstningar