Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Hundhälsa För en tid sedan besökte jag veterinären i samband med att min hund blivit biten vid ögat av en annan hund. Det var ingen fara med ögat...
Svar
0
· Visningar
2 016
Senast: beelzebul
·
P
Hundhälsa Min hund har troligtvis ont i ryggen, vi har böjt bakbenen i alla vinklar, ingen reaktion, vi palperar ryggen och ingen reaktion, men...
Svar
14
· Visningar
2 983
Senast: Zuzzi
·
Hundhälsa Så lät resultatet för röntgen på min fina lilla Nessi:( Blir så ledsen och orolig för hennes framtida väl och ve! Speciellt med tanke...
2
Svar
21
· Visningar
2 913
Senast: Lazy Lady
·
Hundhälsa Har en 11 år gammal tax korsning som är helt frisk och otroligt pigg för sin ålder:). Ikväll ska jag köra 20 mil vilket tar 2,5-3...
Svar
6
· Visningar
911
Senast: tesora
·
Hundhälsa Någon som har testat det till hunden? Fördelar/naktdelar, erfarenheter?
Svar
1
· Visningar
1 173
Senast: lil-sis
·
Hundhälsa Hej! Nu tänkte jag be om lite hjälp. Det är så att våran grannes hund, en liten chihuahua, sitter och skäller så fort den är ensam...
Svar
5
· Visningar
988
M
Hundhälsa Jag har en 2årig blandras (bullterrier/staff/norrbotten) som för snart 3 veckor sedan börja släppa hår som nå jag vet inte vad. Han har...
Svar
1
· Visningar
728
Senast: undrande
·
Hundhälsa Min hund, en strävhårig, ganska långhårig blandras mellan jackrussel och dansk-svensk gårdshund har börjat fälla helt plötsligt. Han är...
Svar
4
· Visningar
1 530
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Upptäckte precis att de fanns ihopklumpad päls på undersidan av hakan på min hund, han har skägg så där är mkt hår. Tvättade rent de och...
Svar
17
· Visningar
1 338
Senast: RubinNovak
·
Hundhälsa Hej, Jag har kastrerat min 1åriga kille. I torsdags kastrerades han, så han går fortfarande med tratt och äter medicin. Förra...
2 3
Svar
41
· Visningar
7 364
Senast: Bison
·
Hundhälsa Ska börja med att säga att ja, jag vet vad patella luxation är och jag går till veterinär med mina djur när det behövs;) För några år...
Svar
3
· Visningar
3 887
Senast: Narcissa
·
Hundhälsa Vad vet ni om acanthosis nigricans? Hur upptäckte ni det? Blev hunden botad? Hur? Berätta
Svar
2
· Visningar
1 513
Senast: rahl
·
Hundhälsa Satt och mös med hunden här nu för en stund sedan och får se något rosa på hans ena bröstvårta. Trodde först det var något smuts så...
Svar
10
· Visningar
3 393
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Hej, jag har en stor kille på 7 år som är kastrerad. Han har fått röda utslag i ena ljumsken och bakåt. I ljumsken är han alldels...
Svar
5
· Visningar
7 786
·
Hundhälsa Är det nån som har använt sånt för fästingar .. ?
Svar
1
· Visningar
649
Senast: Turali
·
Hundhälsa Hej jag har en liten tjej på 10 månader som har lyckats få skavsår på underläppen. Jag förstår inte hur hon har lyckats med det. Finns...
Svar
1
· Visningar
751
Hundhälsa Jag är fundersam när det gäller Loka. Hon blev 7år i mars. Det senaste halvåret är det som att hon gått från medelålders till gammal i...
2
Svar
32
· Visningar
3 098
Hundhälsa Vad kan jag göra åt illamåendet och vad kan vara orsaken? Bakgrunden är att R har haft problem med magen stor del av livet. Han är...
Svar
8
· Visningar
9 295
·
O
Hundhälsa Jag har köpt en valp som ska hämtas om två veckor. uppfödaren ringde igår och sa att valpkullen har rävskabb. Vad skall jag tänka på kan...
Svar
2
· Visningar
1 712
Senast: Golddigger
·
Hundhälsa Lite bakgrundsinfo till att börja med. Hunden (4½ årig tik) hade aldrig haft hudproblem tidigare då hon i sommar blev röd och lite...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 608
Senast: em-pirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar