Boxern tappar päls (bilder)

Sv: Boxern tappar päls (bilder)

Det gar inte att diagnosticera foderallergi med blodprov. Bortkastade pengar. Man kan bara göra det med en eliminationsdiet och efterföljande rechallenge+provokation.

Tur att det var försäkringsbolagets pengar och inte mina :). Intressant att de ens ersätter såna tester om de nu är helt opålitliga. De brukar vara så kinkiga. Tur i alla fall!

Senast ändrad:

Ja det kan du vara glad för! Egentligen så himla fel att det fortfarande finns veterinärer som använder sig av dessa blodprov. Okunskap, eller viljan att tjäna mer pengar, ligger väl bakom.

Återvänder till tråden bara för att skryta på hunden! Hon var på hundhotell i helgen, och de berömde henne så för henns otroligt fina päls! Där ser man!:laugh:

Aldrigaldrigaldrig mera torrfoder!

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en unghund på 10 månader som under 5 månaders tid har behövt flertalet veterinärbesök på grund av smärtutredning. Ingen klinik...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 923
Senast: Bison
·
Hundhälsa Riesenhanen, 4½ år, kastrerad för ca ett halvår sedan, ger mig gråa hår. Han gick upp i vikt efter kastreringen, dels pga...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 988
D
Hästvård Har en valack på 17 år som jag haft i drygt 2 år, han har alltid haft en grå skugga i båda ögonen. Syns när det lyser ljus in i dem, då...
Svar
8
· Visningar
3 787
Senast: Messy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Luktar gnagare?
  • Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈