Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min lille vovve började slicka sig på pillesnoppen och den blev röd och lite lätt varig så vi tog på tratten för att se om det...
Svar
4
· Visningar
1 223
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Har idag röntgat min hund pga att jag misstänkte HD vilket var fallet. Grad D ansåg vet. Hon hade så lite höftskålar man kan ha utan att...
2
Svar
21
· Visningar
5 017
Senast: Shark
·
Hundhälsa Gjorde nyss delvis ett foderbyte på min hund. Hon har tidigare enbart ätit Klass och nu håller jag på att delvis fasa över till...
Svar
4
· Visningar
5 316
Senast: lambero
·
Hundhälsa Jag ska köpa in lite från Hööks nu och undrar vad man mer behöver. Det jag redan har hemma är 4 Ess Tassalva 4 Ess Sårspray...
Svar
4
· Visningar
1 337
Senast: rahl
·
Hundhälsa Jag går nu i funderingar att köpa en cocker spaniel och har då börjat fundera lite över detta med HD-status. Jag är noll insatt. Säg att...
Svar
10
· Visningar
6 233
Senast: lewellyn
·
Hundhälsa När Nanush var ett år gammal började han halta, idag är han 2 1/2 år. Röntgen visade att han hade HD D och ED 2, han sattes på...
Svar
16
· Visningar
2 250
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Cesarhar åkt mängder av spårvagn i sitt liv. Minst ett par timmar i veckan. Men nu under sommaren så har han från en dag till en annan...
Svar
7
· Visningar
1 092
Senast: escodobe
·
Hundhälsa http://www.youtube.com/watch?v=yPs6BM0sw8k&feature=player_embedded#! Är det är någonting ni märkt av på utställningar?
Svar
8
· Visningar
1 182
Senast: Disen
·
Hundhälsa Fick hem ny valp för ett par veckor sedan och med valpen fick jag ett par påsar Doggy hundfoder, rent spontant känner jag att det inte...
Svar
5
· Visningar
1 620
Senast: nilie
·
Hundhälsa Har en drevertik på 4 år, jagar på vinterhalvåret och har då inga problem att springa 2-4 mil på en dag. Men hon gillar inte att...
Svar
4
· Visningar
1 019
Senast: Sambucus
·
Hundhälsa Min hund har haft ögoninflammation i nu 3dar, trodde först det var att hon hade något i ögat (första dagen), hade ingen möjlighet att...
Svar
6
· Visningar
5 198
Senast: Tretjak
·
J
Hundhälsa Är det någon som haft anaplasma på sin hund? Vad hade de för symtom och blev de helt återställda? Hur länge fick de medicineras?
Svar
7
· Visningar
9 632
Senast: jappisen
·
Hundhälsa Kl ett idag ska jag ta den vuxna hunden till veterinären då hon påvisar smärta i rygg/höfter eller dyl. Har alltid tyckt hon haft lite...
Svar
10
· Visningar
1 273
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Det har legat och grott i mig ett tag att min ena hund kanske lider av någon form av allergi. Senaste veterinärbesöket så höll...
Svar
8
· Visningar
6 210
Senast: InteAlls
·
Hundhälsa Fick häromdagen diagnosen på min gamla tik! :cry: Det jag glömde fråga veterinären var hur lång tid hon kan tänkas ha kvar i livet...
Svar
12
· Visningar
6 080
Senast: Philosophia
·
Hundhälsa Jag är ganska säker på att min hund har ont, i frambenen/armbågarna? Ev ryggslutet, ev ev höfterna (han har D). Jag märker det på att...
Svar
14
· Visningar
1 770
Senast: JosseMandy
·
Hundhälsa Min treåriga JRT tik började för snart två månader sen att hoppa på tre ben stundvis. Alltid höger bak. Hon är annars inte halt och är...
Svar
4
· Visningar
1 220
Senast: Fiorano
·
Hundhälsa Jag ska ringa vet och boka tid imorgon på morgonen men skulle gärna få lite input iaf. Hur plötsligt kan symtom på noskvalster...
Svar
1
· Visningar
1 190
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Har behandlat min valp mot klåda och utslag sedan snart tre veckor tillbaka. Behandlade med antibiotika och ett schampo och det blev...
Svar
2
· Visningar
2 700
Senast: Glimfeather
·
Hundhälsa Vår ena valp har fått klianfall de 3 sista nätterna. Hon kliar kinder och hals efter vad jag kan se. Hon kliar inget på dagen eller...
Svar
5
· Visningar
801
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka