Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Skulle nyss ta bort en fästing på min hund men fick inte med huvudet, det har verkligen borrat in sig och jag får inte ut det.. Vad gör...
Svar
10
· Visningar
7 650
Senast: em-pirre
·
D
Hundhälsa Hejsan! Min hund kan inte öppna ögat och håller det stängt hela tiden. När jag har öppnat och kollat på att är det en brun hinna över...
Svar
8
· Visningar
10 017
Senast: CurlySue
·
Hundhälsa Ev. får jag hem en 3årig omplaceringshund nästa vecka, han är mkt trevlig o social, men familjen kan inte ha honom kvar pga ändrade...
2
Svar
23
· Visningar
3 314
Hundhälsa Jag googlar och googlar, frågar vänner och funderar, men jag blir inte klokare, så då frågar jag buke ;) I nuläget ger jag Standardt...
2
Svar
33
· Visningar
14 479
Senast: hjarterdam
·
Hundhälsa Vår lilla högt älskade Varga, västgötaspets, har en tumör på luftstrupen och ska opereras på tisdag. Man har inte kunnat hitta...
Svar
7
· Visningar
1 483
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Kan någon komma med tankar innan jag oroar ihjäl mig!!? Min ena hund har varit som vanligt idag men när hon skulle få mat vid halv...
2
Svar
21
· Visningar
2 737
Hundhälsa Jag vet det finns en del trådar om denna sjukdom, men hittar inte svaret på detta. OBS, inte min hund som har Cushing. I alla fall, jag...
Svar
1
· Visningar
1 470
Senast: Sockerbit
·
Hundhälsa Min syster gav mig en förfrågan idag. Jag har länge vetat att hennes situation är ohållbar och idag tog hon faktiskt steget och beslöt...
2
Svar
38
· Visningar
4 668
Senast: Taxilock
·
Hundhälsa Herregud, jag grinar ihjäl mig. Ivan har blivit attackerad och biten av en dalmatiner. Han är rädd och chockad, men rent fysiskt är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
15 797
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Nu på morgonen har jag bokat tid för Ivans kastrering. Närmaste veterinären* hade tid redan på onsdag. Rent rationellt vet jag att det...
2
Svar
21
· Visningar
2 667
Senast: martha
·
Hundhälsa Hej:)! Jag har en hanhund på snart fyra år som sedan nästan ett år äter Specific CCD mot struvit, en form av urinsten. Han mår inte...
Svar
2
· Visningar
1 132
Senast: Pigan
·
Hundhälsa Jag sitter och funderar på vilket foder som skulle vara bra för min dvärgschnauzer på 1 år. Hon har hudproblem och lite klåda...
2
Svar
22
· Visningar
7 761
Senast: igbest
·
Hundhälsa Min mamma har en lagotto som haft olika problem med kliande öron och tassar etc. Hon har blivit behandlad av alla olika saker men...
Svar
6
· Visningar
3 246
T
Hundhälsa Hejsan alla kunniga ! Jag har försökt att hitta här på nätet en ungefärlig rehabiliteringstid efter armbågsfraktur , tills dess att...
Svar
2
· Visningar
1 944
Senast: Sandra78
·
Hundhälsa Detta är verkligen jättepinsamt för mig att berätta :o, och jag känner mig redan jätte jättedålig som lyckats få till det så knasigt...
Svar
13
· Visningar
2 059
Senast: Golddigger
·
Hundhälsa Har fått svar på allergitestet på min hund nu och det visade sig att det var husdammskvalster som han är allergisk mot. Min älskade...
Svar
16
· Visningar
5 172
Senast: mian
·
Hundhälsa Då jag äger min första hund och aldrig behövt använda försäkringen tidigare behöver jag hjälp att reda ut lite saker. Jag har...
Svar
8
· Visningar
1 486
Senast: Golddigger
·
Hundhälsa Kul! Fick idag tillbaka provresultaten på min hund och fick veta att hon har både borrelia och anaplasma (ehrlichios). Det hela...
Svar
8
· Visningar
2 408
Senast: Ewelina
·
Hundhälsa Upptäckte i dag när jag hämtade hunden på dagis att han var halt på höger fram. Det märks mest när han skrittar, vilket han inte vill...
Svar
4
· Visningar
1 024
Senast: marytwice
·
Hundhälsa I och med samboskapet har jag blivit bonusmatte åt en snart 4-årig blå grandis, kastrerad hane. Jag gillade inte torrfodret han fick...
Svar
10
· Visningar
1 447
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka