Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Är mörkare kulor på en ljus hund alltid ett tecken på cancer? Frågar på min kompis begäran då hennes boxerhane har missfärgade...
Svar
9
· Visningar
15 230
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Brukar det vara veterinärkoll på vanliga hundträffar? Typ kolla hälsa, vaccineringar osv? //B
Svar
1
· Visningar
675
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa jag och min sambo har börjat prata om att ta bort border collin men hur förklara för brodern? Border collin är 9år gammal, har ont i...
2
Svar
27
· Visningar
3 482
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Jag sitter och funderar över om det finns något register över de vanligaste sjukdomarna hos varje hundras? Tips, någon?
Svar
6
· Visningar
1 009
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Har bestämt mig för att ta hand om min kusins hund ett tag. En hane på 1,5 år. Tidigare så har hunden luktat väldigt illa i pälsen och...
Svar
13
· Visningar
5 226
Hundhälsa Någon som har erfarenhet om dessa? Bra dåliga? Funderar på att investera i ett par.
Svar
4
· Visningar
2 599
1
Hundhälsa värt att titta på http://veterinaryneuron.blogspot.se/2010/09/tail-pulls.html
Svar
0
· Visningar
2 879
Senast: 11111
·
Hundhälsa Vår dalmatin var väldigt frusen förra vintern (fast då var hon ganska liten), men hon är känsligare för kyla än den stora hunden, som...
Svar
13
· Visningar
2 892
Hundhälsa Försökte leta efter om det redan fanns någon sådan här tråd men hittade ingen, kanske är jag kass på att leta... Hur som helst, idag...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
8 327
Senast: giovanna
·
Hundhälsa Jag håller på och funderar mycket kring vilodagar, balans i träningen osv.. Skulle vara intressant att höra hur ni ser på saken! Så...
Svar
18
· Visningar
2 303
Senast: Migo
·
Hundhälsa Vi har två hundar som är 9 resp 3,5 år, de har inga problem med att vara ensamma hemma. Vi jobbar båda heltid/dagtid och det har vi...
2
Svar
34
· Visningar
3 451
Hundhälsa Har suttit och läst igenom en del fodertrådar nu och det verkar som att många rekomenderar standardt som foder om man vill ge torrfoder...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
27 486
Senast: nilie
·
Hundhälsa Min hund har blivit väldigt gasig/dålig i magen, eller har vart det lite under den tiden vi haft honom. Men fodervärlden är en djungel...
Svar
17
· Visningar
9 478
Hundhälsa Min "gamling" är inte helt 100... I Vintras så fick han någon slags upphakning i ett bakben,jag var inte hemma då,men mannen var...
Svar
8
· Visningar
9 756
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Nu behöver vi alla råd vi kan få för vi känner oss helt maktlösa :crazy: Har en hund på snart 1½ år som har varit svår med maten från...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 213
Hundhälsa Min hund (bullterrier på 10 månader) har nu vart halt under en längre tid. Det irriterande är att vi inte hittar orsaken till...
2
Svar
31
· Visningar
7 743
Senast: SandraM
·
Hundhälsa Vi ska åka tåg imorgon med våra 2 hundar, en ganska lång sträcka. Vi har köpt 4 platser så att de får bra utrymme på golvet. Men OM...
Svar
5
· Visningar
875
Hundhälsa Jag vet inte om någon har postat den här tidigare, men även om så är fallet tycker jag gott att den kan få dyka upp igen. Gött...
Svar
7
· Visningar
1 468
Senast: dobbis
·
Hundhälsa Min Beauceron (5 år) luktar "hund" nåt så fruktansvärt. Det började nu under sommaren, med att han fick klåda i pälsen pga badandet i...
2
Svar
22
· Visningar
17 845
Hundhälsa Imorron får jag hem en 3 årig papillon/tibetansk spanielblandning som fodrats med Doggy prima (tror jag den heter den gröna påsen). Han...
Svar
11
· Visningar
1 544

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka