Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hejsan! Jag skrev tidigare en tråd om våra hundar och det var ang runmsren heten.. Valpen är idag 9 månader och är en fransk bulldog...
Svar
4
· Visningar
1 602
Senast: Swat
·
Hundhälsa Vi kastrerade våran hanhund igår. Har skummat igenom vårt försäkringsbolags sida men hittar inte det jag söker. Någon här som vet...
Svar
10
· Visningar
916
Hundhälsa Jag visste inte riktigt vad jag skulle skriva i rubriken. Men lilla hunden har börjat med ett märkligt beteénde mot stora. Han rider...
2
Svar
27
· Visningar
4 581
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Undrar hur ni andra gör efter ni har kommit hem efter en avlivning av en mycket,mycket, mycket älskad hund. Vår älskade boxer gick bort...
Svar
16
· Visningar
2 280
Senast: arlette001
·
Hundhälsa Enligt uppgifter i en facebookgrupp som jag är medlem i så har en importerad hund som var på en inofficiell utställning i Veberöd i...
2
Svar
38
· Visningar
4 662
Senast: Kakis
·
Hundhälsa Hej! Har en tik på 13 snart 14 veckor. Hon är jätte snäll, och som alla valpar är hon sprallig lekfull glad och nyfiken. Men när vi...
Svar
13
· Visningar
5 011
Hundhälsa Jag kan inget om hundar men hamnade i en diskussion ang hundfoder på jobbet och blev lite nyfiken. Personerna hävdar att Royal Canin är...
2 3
Svar
42
· Visningar
16 584
Senast: Uppsnarjd
·
Hundhälsa Jag har fått veta att man inte ska röntga en tik som löper eller två månader efter löpet. Har nu beställt tid för att röntga min tiks...
Svar
7
· Visningar
7 156
Senast: Shark
·
Hundhälsa Våran boxertik, snart 8år,har på något sätt skadat sitt knä. förra veckan började hon halta på ena bakbenet, trodde först det var en...
Svar
3
· Visningar
2 245
Senast: arlette001
·
Hundhälsa Ibland frågar man sig om det är värt det. Det här med att leva med djur alltså. Det var inte så länge sen som min gamle hane dog under...
Svar
16
· Visningar
2 465
Senast: Kivina
·
Hundhälsa Min 4 månadersvalp har hittils ätit Bosch junior maxi för stora hunraser. Av praktiska skäl måste jag nu byta till ett annat foder...
Svar
3
· Visningar
1 318
Senast: Estivuz
·
Hundhälsa Jag håller på att utreda min hund för allergi då hon kliar sig väldigt mycket, inte så mycket att hon får sår men ändå tillräckligt...
2
Svar
34
· Visningar
8 436
Senast: paradox
·
Hundhälsa Vilja är inte sig själv och vi har nu varit hos veterinären som tog blod & urinprov. Båda var ua. Skulle ha kommit igång med löp...
Svar
8
· Visningar
2 026
Senast: Sablar22
·
Hundhälsa Har nu bestämt mej för att införskaffa en klövjeväska till Ebun (RR tik). Hon behöver träna upp sin alldeles för långa rygg för att...
Svar
10
· Visningar
1 305
Senast: Maira
·
Hundhälsa Idag fick jag åka in akut med min tik pga varflytning och det var bara rätt in på operationsbordet och kastrera. Nu undrar jag, hur...
2
Svar
27
· Visningar
8 099
Senast: Shark
·
  • Låst
Hundhälsa Ja, jag undrar faktiskt, novis som jag är. Vad tycker ni gränsar till vanvård av hund? Anledningen till undran är att användare...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 484
Senast: Kivina
·
Hundhälsa som det står här ovan så undrar jag om hundar kan få våra sjukdomar? fått olika bud på detta här hemma. jag ligger i influensa nu...
Svar
2
· Visningar
730
Hundhälsa Älsa verkar trög i magen :( Hon bajsade i natt små hårda korvar, svarta som var torra. Likadant i morse. Hon sover mest och vill inte...
Svar
15
· Visningar
6 384
Senast: chiara
·
S
Hundhälsa Hejsan! Min hund som är en chiuahua som är 6 månader har varit förkyld under ett par dagar nu och spytt vitt slem. Men nu är han...
Svar
2
· Visningar
757
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Ja, rubriken säger väl allt. Och om man filar - luktar det inte väldigt konstigt då? :o
Svar
19
· Visningar
15 480

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka