Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa ...ska ringa veterinär i morgon, misstänker inflammation. Men tror ni att det skulle funka att testa vitlök? Eller gör det mer skada...
Svar
4
· Visningar
953
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Är lite orolig över min hund, Curly hane på 6 år. Han inte är född liten ca 43 kg och mankhöjd på lite över 60 cm har han även en rätt...
Svar
3
· Visningar
954
Senast: Lazy Lady
·
Hundhälsa Efter att ha läst en del trådar här, så börjar man ju så klart fundera på vad det är man stoppar i sin hund. Våra hundar (Tysk...
2 3
Svar
43
· Visningar
8 588
Senast: fijja
·
Hundhälsa Har en schäfertik på 33kg som är halt på ett bakben. Hon vill inte använda det alls helst och har annars väldigt hög smärttröskel...
Svar
2
· Visningar
839
Senast: zitrus
·
  • Låst
Hundhälsa Alla skriver jämt om hur dåligt det är. Varför är det så dåligt? Kan någon ge en sammanfattning över nackdelarna med detta foder?
Svar
1
· Visningar
672
Senast: lillebill
·
Hundhälsa Min hund har gått halt väldigt länge och musklat ena sidan mer än den andra. Vi går nu på promenader och kommer igång. Men behöver...
Svar
8
· Visningar
1 321
Senast: SandraM
·
Hundhälsa Idag är min hund på Bagarmossens djursjukhus och lämnar blod. Det är för många självklart att själva lämna blod, men man glömmer bort...
2
Svar
36
· Visningar
2 901
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Innan jag blir bara mer ledsen på situationen. Well, here we goo.. X har alltid haft hund. Alla dessa hundar har...
2
Svar
20
· Visningar
2 704
Senast: MadicDomino
·
Hundhälsa Jag har aldrig haft hund som haft noskvalster innan så har ingen erfarenhet av det. Står mest att dom nyser/fnyser och kan andas...
Svar
17
· Visningar
6 527
Senast: AgentCarter
·
Hundhälsa Jag har en omplaceringshund, ca 1,5 år gammal. Jag är hennes fjärde hem och vet inte riktigt vad hon varit med om tidigare. Tjejen före...
Svar
7
· Visningar
2 607
Senast: fijja
·
Hundhälsa Min hund har för ett par veckor sen börjat att slicka sig på ena frambenet. Det har nu gott så långt att det har blivit ett litet sår på...
2
Svar
20
· Visningar
19 762
Senast: Aliil
·
Hundhälsa Min vovve blev inlagd i går på eftermiddagen efter flera dagars diarré. Hämtade honom på kvällen då han fick permis över natten, men...
2
Svar
34
· Visningar
17 916
Hundhälsa Vaknade väldigt märkligt idag. Sover hos en kompis och ligger i soffan i tv-rummet. Vaknar av att schäfern piper och ligger ute i...
Svar
16
· Visningar
20 866
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Jag upptäckte nu ikväll, att det som tidigare var som en kal liten rund fläck på min hunds mage har vuxit sig större och ändrat färg...
Svar
4
· Visningar
1 537
Senast: heartbeat
·
Hundhälsa Ja ännu en fodertråd men jag hitta inte just för storvuxna raser. Ni med stora/tunga raser vilket foder ger ni och varför? Jag har...
Svar
0
· Visningar
623
Hundhälsa En kompis till mig köpte nytt dubbelsytt svartfärgat halsband till sin hund. Ett par veckor därefter trimmades hunden och ytterligare...
Svar
2
· Visningar
1 035
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Ja, har någon här erfarenheter av att djurskyddet faktiskt gjort något när missförhållanden uppdagats? Jag vet flera fall där man...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 614
Senast: Sol
·
Hundhälsa Hur lång tid tog det innan ni märkte något resultat alls? Något måste man väl kunna märka innan 6 månader? Idag skulle min hund ha...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 921
Hundhälsa Jag är en tjej med stor hundvana, samt kommer ifrån en riktig hundfamilj som alltid har/haft hundar. Har aldrig haft detta problem...
Svar
8
· Visningar
5 546
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Jag funderar på att byta foder till min dvärgschnauzer på 2,5 år. Han är lite rund (dock ej överviktigt) eftersom han äter frukost...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
15 375
Senast: Kivina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar