Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag har delat upp maten till 3ggr per dag, då rekomendationen var "För att minska belastningen på levern bör dagsransonen delas upp i...
Svar
8
· Visningar
2 134
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Usch, nu är jag orolig! Min Ila har konstiga flytningar och lite andra symptom som ev tyder på pyo. Vi har fått en tid imorgon hos...
2
Svar
20
· Visningar
2 845
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Gamlingen har ju börjat få för sig något. (9år) Han har alltid varit en tyst hund och inte sagt ett knyst när han lämnats ensam hemma...
2
Svar
28
· Visningar
6 136
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/nosceller-far-forlamade-hundar-att-ga-igen
Svar
2
· Visningar
692
Senast: Lager
·
Hundhälsa Chefen har erbjudit mig en plats i Norge, nu under vinterhalvåret. Det handlar om ca 3½ månader där uppe och två fria hemresor. (med...
Svar
5
· Visningar
1 712
Senast: Grana
·
Hundhälsa Detta är vår omplacering och har varit ände sedan han flyttade hot för lite över ett halvår sedan. Det märks inte så mycket i vanliga...
Svar
1
· Visningar
2 648
·
Hundhälsa Min ena chihuahua slickar sig väldigt ofta på tassarna, främst på kvällarna och då brkar han även kisa med ena ögat och klia i det oxå...
Svar
8
· Visningar
7 137
Senast: Seabaz
·
Hundhälsa Min tik kastrerades tidigt i somras efter att hon haft svåra problem under sina löp. Nu har hon mått lite skumt den här veckan (ca 6...
Svar
2
· Visningar
3 996
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Upptäckte efter morgonpromenaden att min hund har en röd fläck i ena ögat, ser precis ut som när en människa fått ett brustet blodkärl...
Svar
0
· Visningar
4 278
Senast: Maliin
·
Hundhälsa En debatt ang kastrering pågår just nu på ett annat forum. En debattör påstår att risken är lika stor vid titthålskastrering som vid...
Svar
8
· Visningar
2 376
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Våran yngsta kan ibland när han sover riktigt djupt ha ett ganska långt andingsuppehåll,sen "snarkar han till" och tar ett djupt andetag...
Svar
1
· Visningar
4 028
Hundhälsa Hunden har artsos i en höftled och har nu fått Rimadyl i 3,5 veckor samt fick sin första Cartrophenspruta för nästan en veckan sedan...
Svar
12
· Visningar
6 666
Senast: bigganl
·
Hundhälsa alltså sånt som är ok och inte belastar levern... tänkte om de är ok att ge zuccini, äggplanta, äggula, morötter mm tänkte om man kunde...
Svar
4
· Visningar
2 995
Senast: bengeten
·
Hundhälsa Har vart hos veterinären i veckan med min Schäfer, det visade sig att han fått fistlar. Fick Apatica och Fungoral utskrivet och ska...
Svar
2
· Visningar
1 925
Senast: Åsa A
·
Hundhälsa Har precis tecknat en försäkring till min 10 månaders omplaceringen jag har. Paret som hade honom innan sa att han är en labrador, men...
Svar
15
· Visningar
2 062
Hundhälsa Jag kom idag att tänka på hur extremt rutinfixerade våra fyra hundar har blivit när det gäller mattider. 05.45, strax innan...
2
Svar
20
· Visningar
2 009
·
Hundhälsa Vad ska jag göra med lilla Jackie som har ont i magen? Hon rullar runt, åmar sig med magen i vädret, det hörs kurrande ljud, och hon har...
Svar
5
· Visningar
4 981
Senast: Harbor
·
Hundhälsa Jag har en staffe som i fredags skadade sig och fick åka in på djursjukhuset. Jag vet inte HUR hon skadade sig, det är verkligen ett...
Svar
8
· Visningar
4 706
Senast: Bebben
·
Hundhälsa Min vän har boerboel och var för ett tag sedan hos vet och lagade en trasig tand på en av hundarna. Veterinären sade då till henne att...
Svar
15
· Visningar
2 616
Senast: Bebben
·
Hundhälsa Hur snabbt kan man räkna med att se en förbättring (smärtmässigt) av rimadyl?
Svar
10
· Visningar
13 579
Senast: bigganl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka