Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min hund åt tidigare ikväll upp två-tre figurer av trolldeg. Skulle väl tro att de vägde runt 50-100 gr styck. Nu har han kräkts två...
Svar
16
· Visningar
7 833
Hundhälsa Tyvärr har vår nu 7 månaders valp blivit väldigt ljudrädd och det blir bara värre och värre. Snart kommer varken jag eller sambon kunna...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 539
Hundhälsa Efter att vovven fick "låsningar" i ryggen/bakdelen i början av September så åkte vi in till veterinären då,där röntgen visade spondylos...
Svar
3
· Visningar
3 127
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Var gamle surkart somnade in i morse. 22 ar gammal (eller 21... det divideras om det i familjen). Det ar ratt konstigt... ingen mer...
2
Svar
26
· Visningar
2 788
Senast: inverterad
·
Svar
2
· Visningar
732
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Jag kastrerade min dobermanntik, 6 år gammal, i början av mars. I maj fick hon rävskabb och behandlades med Stronghold. Pälsen har...
Svar
5
· Visningar
1 165
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Min dobermann har artros i högen bakknä och artroskopi är gjord i oktober 2011 men man kunde inget göra då, varken menisk eller korsband...
Svar
7
· Visningar
2 438
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Min oturshund är inte riktigt sig själv. För första gången har hon blivit skrämd. Hon låg och sov och for upp och va livrädd för...
Svar
7
· Visningar
1 966
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Som rubriken säger. Idag hittade jag en väldigt lös tand på gamle hunden (9,5år). Han verkar inte bry sig överhuvudtaget att man...
Svar
3
· Visningar
14 275
·
Hundhälsa Jag tror att min hund fått demodex. Och inte bara lokal, utan generell. Jag ska åka med han in till veterinären imorgon och ta...
Svar
3
· Visningar
1 941
Senast: matador
·
Hundhälsa Hej ! finns bara negativa saker inom att skaffa valp nu när jag har kryckor, MEN vi har sällskap av varandra på dagarna, lär känna...
Svar
12
· Visningar
1 676
Senast: BuenoBull
·
Hundhälsa Hejsan! Vet inte om detta är en dum fråga, men varför använder man hundfönar? Slits pälsen allt för mycket med vanliga hårtorkar?? :)...
Svar
7
· Visningar
5 207
Senast: Saybia
·
Hundhälsa Jag måste få tips eller råd utav någon/några som vet vad mitt problem kan bero på. Jag har en siberian husky/dalmatin/border collie...
2
Svar
20
· Visningar
3 363
·
Hundhälsa Upptäckte igår att jag betalar 4000/år i försäkring på min snart 11-åriga hund (jag betalar och ser glad ut och har faktiskt inte tänkt...
2
Svar
37
· Visningar
15 678
Senast: Lenis
·
Hundhälsa Jag har smått gått in på banan att börja barfa min hund, för att öka aptiten och få honom att gå upp i vikt lite så han kan bygga...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
14 396
Hundhälsa Hej! jag har ett stort problem.. min tik löper.. Har prövat alla möjliga skydd/ trosor men hon pillar ur bindan/trossskyddet,och biter...
Svar
6
· Visningar
2 155
Senast: ripley228
·
Hundhälsa Min hund har under natten tuggat i sig en del mossa som jag hade som dekoration i adventsljusstaken och jag har googlat på mossa och...
Svar
11
· Visningar
9 906
Senast: ripley228
·
Hundhälsa Hejsan! Nu ikväll skrek min hund när min sambo kliade hnom på insidan av bakbenen..:confused: "VILL TILLÄGGA ATT DET HÄNDER MINST EN...
Svar
4
· Visningar
980
Senast: Em3li3
·
Hundhälsa I tisdags natt vaknade jag och min sambo av att våran goldenvalp Lowe på 12 veckor började skita ner sig inne i sovrummet, samt kräktes...
Svar
8
· Visningar
17 486
Senast: Hellas
·
Hundhälsa Sökte men hittade ingen tråd som passade. Vår ena hund har fått demodex, det är en 23månaders Dobermann som vi tog som omplaceringshund...
Svar
6
· Visningar
6 391
Senast: Zvinto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka