Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Vid vilken tid rastar ni era hundar sista gången i morgon? Här har det redan börjat skjutits en hel del så jag undrar hur mycket det...
2
Svar
20
· Visningar
1 663
Senast: Viveka
·
Hundhälsa Hunden fick stronghold mot rävskabb för åtta dagar sen. Trots det så har det blivit sämre. I början var enbart ena öret.angripet. Nu...
Svar
2
· Visningar
669
Hundhälsa Min lilla tik har löpt var sjunde månad, som en liten klocka. Nu är löpet plötsligt uteblivet alternativ försenat. Vad kan det bero...
Svar
4
· Visningar
2 477
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Hej! Min lilla pommetik har alltid lite till och från haft som 'inåtdragningar'. Brukar komma vid lite stresspåslag. Det går över rätt...
Svar
6
· Visningar
2 097
Senast: fijja
·
Hundhälsa Jag har en avlivningstid i morgon till den ena av mina tikar, dotter till den andra hunden jag äger. Det har funkat bra fram tills...
Svar
9
· Visningar
2 018
Senast: kamomillo
·
Hundhälsa En av Lokes tänder gick precis av när han tuggade på ett tuggben. Jag måste såklart åka in och få resterna utdragna i morgon, men jag...
Svar
8
· Visningar
12 927
Senast: Bewildered
·
Hundhälsa Min valp är 6 månader nästa vecka och har tappat alla sina valptänder utom en. Denna tanden är en av "huggtänderna" uppe och den nya...
Svar
3
· Visningar
1 803
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Hej! Jag har en helt underbar schäfervalp hemma på lite drygt 4 månader och det skulle vara kul att veta från andra schäferägare hur...
Svar
17
· Visningar
7 993
Senast: LadySara
·
Hundhälsa Har egentligen inte försökt ge standardt sedan de kom med sitt nya recept för några år sedan. Men jag har ju hört att alla inte är så...
Svar
8
· Visningar
1 839
Senast: Sissa
·
Hundhälsa Hej hej! Jag ska ev deläga en valp medömkan uppfödare....grejen som är nu då! Valpen är nu ca 10 veckor, en testikel är på plats...
Svar
6
· Visningar
4 031
·
Hundhälsa ...som jag skulle slänga har min lilla tös stulit o smaskat i sig, ca 0,5 kg :crazy: hur kommer det att gå? Den var halvstekt, insåg när...
Svar
13
· Visningar
1 543
Senast: Lager
·
Hundhälsa Upptäckte vid 4 tiden idag att min hund har fått som knottror på huvudet och halsen. Är inte rött, ömt eller kliande och han verkar må...
Svar
2
· Visningar
4 438
Hundhälsa Kollade ordentligt i munnen idag och som ett trollslag har hunden hela munnen full med tandsten:( Eftersom jag pga andra problem...
Svar
10
· Visningar
38 010
Hundhälsa Vår lilla kille som fyllde ett år nu i december har under hösten börjat kissa inne. Han ställer sig mot möbler och kissar. Vi är ute...
Svar
2
· Visningar
1 493
·
Hundhälsa Va förklaringen jag fick av vet på seniorkontrollen med gammelman.. Tänderna fina, halsen ok (tonsillerna bortopererade tidigare) fin...
2
Svar
26
· Visningar
10 181
Senast: Maira
·
Hundhälsa Min cocker hane har under dagen slickat/kliat sig mellan bakbenen. Kollade upp det och fann en tova som jag efter många om och men till...
Svar
15
· Visningar
2 262
·
Hundhälsa Verkar bli mer och mer vanligt. För ungefär 1 vecka sedan blev jag tvungen ta bort min hund pga: diagnosen löd....tumör i tarmkröset...
Svar
2
· Visningar
833
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Ex ska omplacera vår gamling. Hundarna flyttade med honom även om jag är hundvakt i helgen medan han är hos sin nya dit de inte får...
2
Svar
20
· Visningar
6 138
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Våran hund luktar fruktansvärt fruktansvärt illa från munnen när han skäller/morrar, jag tror lukten kommer från magen. Det blir så när...
Svar
15
· Visningar
2 399
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Nu på vintern blir våra golv här hemma hårda och liksom glattare. Detta i kombination med torrare tassar gör att jag ständigt är orolig...
Svar
7
· Visningar
4 040
Senast: Tussemaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka