Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Dalarnas tidningar. En svårt sjuk hundvalp med påtaglig undertemperatur kom akut in till Falu Djursjukhus. Ägaren misstänkte att den...
2
Svar
31
· Visningar
5 068
Senast: prunella
·
Hundhälsa Min hund är 11 år och hon får lätt blod i mun när hon leka med snö men varför hon får blod i mun?
Svar
5
· Visningar
840
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Blir galen på min sambos snart 16 månaders tik, hon går runt och gnäller nästan konstant sen 2 veckor tillbaka. trodde först att det...
Svar
5
· Visningar
1 089
·
Hundhälsa Någon som har erfarenhet? Min äldsta skulle nog egentligen behöva fisk/laxolja, men jag tycker inte att hon mår riktigt bra av det...
Svar
13
· Visningar
7 861
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Satt precis och kollade igenom min ena hund som blev biten för exakt en månad sen och fick sy ihop såret. Jag tog själv bort stygnen...
Svar
3
· Visningar
8 035
Senast: Misiaczek
·
Hundhälsa Kommer ju ev. få hem en liten valp i mitten få februari. Och tankarna snurrar ju hela tiden. Jag är så galet förväntansfull och glad...
Svar
19
· Visningar
2 366
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Började fundera när jag läste tråden om seniorkoll... Har en Rottweilertik född 07 som har pålagringar på armbågarna, lindrig resp...
Svar
5
· Visningar
870
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Det börjar dra ihop sig för vaccination och Akilles årliga levaxinprover. Jag funderar på att be om en seniorkoll också när vi ändå är...
Svar
6
· Visningar
1 312
Hundhälsa Anonymt nick Jag har en hund (pälsras) som är snart 6 år. Hon har varit allergisk sen dag 1. Har gått igenom ALLA undersökningar och...
Svar
8
· Visningar
1 299
Hundhälsa Är hundvakt sedan 2 veckor. Det har gått hyfsat men jag äf rätt säker på att han inte trivs hos oss. Kortfattat: första kvällen kissade...
Svar
2
· Visningar
867
Senast: kisse
·
Hundhälsa Hej! Är inget troll, kan inte logga in med mitt vanliga nick av någon anledning så jag ordnade helt enkelt ett nytt. Jag har...
2
Svar
29
· Visningar
3 721
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Har en JRT tik 8 snart 9 år gammal som har blivit plötsligt lite rastlös och orolig på kvällstid. Precis som om man har glömt att göra...
Svar
0
· Visningar
895
Senast: clubman
·
Hundhälsa Upptäckte idag en grej på min hunds överläpp, har Googlat omkring lite och hittat att folk pratar om åldersvårtor, kan detta vara en...
Svar
6
· Visningar
13 966
·
Hundhälsa Efter en lång tids problem efter kastrering av tik av vad veterinären trodde var en reaktion på tråden så har nu bulan spruckit och ut...
Svar
8
· Visningar
2 383
Senast: MikaTela
·
Hundhälsa Jag har en finska lapphund hemma som snart blir 9 månader som är väldigt dålig på att äta. Detta har blivit värre den senaste tiden och...
Svar
8
· Visningar
1 658
Senast: Huginn08
·
Hundhälsa Tips på att få ena hunden att äta bättre och andra hunden att äta mindre typ. Min ena basenji är ett bottenlöst hål. Hon kan...
Svar
11
· Visningar
1 451
Hundhälsa Förra torsdagen blev vi med valp. Den var inte vaccinerad, avmaskad eller registrerad. I fredags var vi hos veterinären så hon har nu...
Svar
5
· Visningar
1 310
Senast: Yttik
·
Hundhälsa En av de hundar jag träffar på ständigt och jämt är en supertrevlig labradortik. Hon är dock jäkligt fet och ser helt seriöst ut som en...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 804
Senast: Shark
·
Hundhälsa Som rubriken säger, hjälp mig och min problem hund! :D Jag tycks inte hitta NÅGOT foder som inte går att matcha kriterierna. Bryr mig...
2
Svar
30
· Visningar
6 424
Senast: fijja
·
Hundhälsa Igår såg jag att vår stora hund haltade lite bak när han travade. Pga av vädret den senaste tiden har vi tagit det rätt lugnt med motion...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
7 662
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?