Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag hittade den har pa FB och tankte dela med mig ... For the TV documentary on pet obesity in which I will be participating, I...
2
Svar
28
· Visningar
4 430
Senast: Ainon
·
Hundhälsa Behöver lite hjälp för att spåna fram hur jag ska kunna underlätta bilåkandet för min ena hund, en 5,5 månader gammal hane som blir...
Svar
9
· Visningar
7 854
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Hmm konstig rubrik... Pratade med en bekant häromdagen om att hunden sover i sängen. Hon sa att hunden ska absolut inte ligga vid...
2
Svar
38
· Visningar
10 530
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Vi har en ridgelös tik på 4 ½ år som haft 2 kullar förr 18 mån sen och tänkte ta en sista innan hon blir 7 år för vi vill behålla en...
2
Svar
22
· Visningar
4 881
·
Hundhälsa Det var längesen jag hängde här. Men nu behöver jag input från er, har ni inga idéer så ringer jag veterinären eftersom detta inte är...
2 3
Svar
47
· Visningar
14 665
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Fick hux flux ta över en Kinapuff igår. Vi har passat henne en gång innan och då var hon väldigt kräsen, då fick vi med ett foder, små...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 427
Hundhälsa Jag har självklart kontakt med veterinär, vi pratade senast idag och hon skulle fundera lite... Iaf, Loka är en öronhund, hon har...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
18 491
Senast: Fiffi1
·
Hundhälsa Fritte har roströda missfärgningar på några av klorna, och slickar sig lite väl mycket för att matte ska vara lugn. Läste att man kan...
Svar
6
· Visningar
22 926
Hundhälsa Vi har inte en av våra hundar boende hos oss, utan hos grannarna istället. Han spyr tydligen ganska mycket där (vilket vi nyss fick...
Svar
7
· Visningar
5 398
Hundhälsa kollade igenom valpens tänder nyss och blev chockad!:confused: vet inte vad de tänderna heter men det är de som sitter längst fram...
Svar
19
· Visningar
4 448
Senast: CurlySue
·
Svar
0
· Visningar
566
Senast: northang
·
Hundhälsa Jag har en cavalierdam som börjar bli åt åren (fyller 12 i år) och imorse stötte vi på ett "nytt" problem - hon fryser så mycket att hon...
Svar
7
· Visningar
1 125
Senast: Domino_s
·
Hundhälsa Vad kan man göra för att lindra klåda hos sin hund? Veterinär är bokad till på torsdag men vill försöka lindra klådan tills dess...
Svar
10
· Visningar
5 071
Hundhälsa Var hos vetrinären igår och kasterade Melker. Och har fått många frågor varför och om han har varit sjuk eller så. Kasterade mest för...
Svar
12
· Visningar
1 709
·
Hundhälsa I lördags fick min flat ett sår på bakbenet, ovanför stora trampdynan mot hasen. Ca 2cm brett och en ficka som ett upp och nervänt U...
Svar
9
· Visningar
1 101
Hundhälsa Jag och min sambo skaffade oss en liten valp (korsning tax/pinscher) i slutet på förra året. Max som han heter är nu ca 4 månader och...
Svar
18
· Visningar
9 694
Senast: Penny_Lane
·
Hundhälsa Undrar hur ofta ni ger era hundar tuggsaker?:) Tex grisöron osv:)
2
Svar
29
· Visningar
5 624
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa Jag funderar lite över det här med att låta hunden hoppa ner från tex. möbler. Jag har nämligen en goldenvalp som är ca fyra månader...
Svar
10
· Visningar
17 265
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Så, jag tror jag tar det från början. För tre år sedan så föddes lilla Wick. Vid 8 veckor så upptäcktes det att han hade Lenticos på...
Svar
5
· Visningar
1 292
Senast: dpmatte
·
P
Hundhälsa Hej Min valp på snart 23 veckor har fått utslag på kroppen. Såg det första på sidan av magen för ungefär 1 vecka sedan.. trodde det...
Svar
9
· Visningar
7 713

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg
  • DIY hästvård

Omröstningar