Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag tänkte att min hund skulle få gå över på färskfoder efter det att hans eliminationsdiet är färdig. Då det inte verkar vara foder han...
2
Svar
29
· Visningar
3 911
Senast: paradiset
·
Hundhälsa Nu måste vi gå till botten med våran hunds morrningar. Varannan person säger att det beror på osäkerhet och den andra halvan säger...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 973
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hur lång tid brukar det dröja för en riktigt jobbig sträckning att gå över?
Svar
3
· Visningar
8 603
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Något är konstigt. I går på kvällen pep Billy till när vi låg i soffan och myste. Ungefär samma ljud/tut som när jag råkar trampa lite...
Svar
13
· Visningar
1 535
Senast: Saybia
·
Hundhälsa Gamle Loke har börjat bli lite väl hård i magen och har det lite trögt med bajjandet. Jag skulle tippa på att det har med hans spondylos...
Svar
15
· Visningar
13 945
Hundhälsa Hur farligt är varm, ev torr, nos? Har hört att om inte nosen är kall är hunden sjuk?
Svar
4
· Visningar
15 321
Hundhälsa Brit premium meat saugages heter det visst! Någon som har erfarenhet av detta foder? Säljs i en affär nära oss och köpte en korv för...
Svar
8
· Visningar
2 407
Hundhälsa Det började såhär http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=998495 och fortsatte med det här...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 809
Senast: JG
·
Hundhälsa Lilla Ynkisen, som jag har tagit över för drygt en månad sedan? Har inte kolla på tiden ;) Han har väldigt dålig mage. Han får lätt...
Svar
14
· Visningar
1 864
Hundhälsa Nu har jag efter 2 års växlande hopp och förtvivlan kommit till en punkt där jag känner att gränsen snart är nådd. Vi har behandlat...
Svar
18
· Visningar
3 156
Senast: Mynta2
·
Hundhälsa Har fått hem ett smakprov på det fodret nu och tro det eller ej, det gick ner utan problem:laugh: till och med torra kulor tuggade hon i...
Svar
6
· Visningar
6 344
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Sitter här och är otroligt sugen på att fara och åka skidor. Men 6månaders staffen är här. Vanligtvis drar stora hunden mig, och då går...
Svar
17
· Visningar
1 635
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Jag blir så frustrerad, hunden blir lite halt efter vila när han gått långa lite tuffare promenader, han haltar i ett par steg för att...
Svar
15
· Visningar
5 340
Senast: SandraM
·
Hundhälsa Någon som har erfarenhet av det? Var hos veterinären med Zingo idag för att kolla upp hans rinnande ögon och kliande öron...
Svar
2
· Visningar
1 691
Senast: Meibla
·
Hundhälsa Det gäller alltså en dräktig tik som beräknas valpa inom 7 dagar. Hon har behandlats på djursjukhus mot kalkbrist, symtomen var...
Svar
3
· Visningar
5 989
Senast: Sablar22
·
Hundhälsa För 2 veckor sedan opererades min hund för entropion på bägge ögonen. Är det någon mer som har gjort en sådan operation och kan dela med...
Svar
0
· Visningar
1 023
Senast: sarapara
·
Hundhälsa Min lille dobermann på 20 mån har under dagen varit lite låg. Är glad, men inte så översvallande som vanligt. Han skakar lite lätt, inte...
Svar
1
· Visningar
655
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Var hos veterinären idag för att ta det 2a blodprovet, då hon ringde och sa vi fick göra om det första. Det andra provet blev likadant...
2
Svar
36
· Visningar
4 382
Senast: dobbis
·
Hundhälsa Sambon har fått ringorm vid armhålan -där katten ligger varje natt. Hund och katt visar inga symptom vad vi har sett, men det är ju...
Svar
9
· Visningar
6 124
Senast: Libra
·
Hundhälsa å jag hemma... är orolig att vovven inte kommer hem, slutat äta å slutat dricka helt sista dygnet. husse åkte i onsdags in...
2
Svar
36
· Visningar
6 199
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård