Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Vi har en återförsäljare för Fodax i närheten och det är ju ett väldigt billigt foder. Men någon sa att det bara går att ge till...
Svar
13
· Visningar
1 427
Hundhälsa Min lilla Prazsky anlände till mig för tre månader sedan och har käkat vom og hundemat sedan dess, den varianten med kyckling, nr 33. De...
Svar
14
· Visningar
2 800
Hundhälsa Har en rottis på 3 1/2 år. Misstänkt ett tag att hon är besvärad, av har ont. Men aldrig påvisat hälta eller annat. Men har alltid...
Svar
14
· Visningar
2 853
Hundhälsa Har kollat igenom olika färskfodertrådar men hittar ingen som passar in på just min situation så testar att starta en ny. Hoppas inte...
2
Svar
29
· Visningar
13 801
Senast: RubinNovak
·
Hundhälsa Ja, känner att jag behöver skriva av mig lite - så detta kan bli långt och surrigt. För två veckor sedan fick min 12-åriga...
2
Svar
21
· Visningar
3 177
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Jag har insett att jag inte alls har koll på hur "fel" på exteriören påverkar hållbarhet och funktion på en hund, inte ens vad som...
Svar
0
· Visningar
1 114
Senast: Lena_B
·
Hundhälsa I helgen kom det ut en varning på FB om att en person slängt ut glykolförgiftad mat på området där jag brukar gå med hundarna. Området...
Svar
18
· Visningar
4 305
Senast: RubinNovak
·
Hundhälsa Jag köpte en bit tunnskurna revbensspjäll, (spareribs), delade upp den, och frös ner revbenen separat, för att jag tänkte det kunde vara...
2
Svar
24
· Visningar
11 547
Hundhälsa Jag undrar vad skillnaden är mellan en allergisk reaktion och immunologisk reaktion? Jag hittar inget när jag googlar och jag vet att...
Svar
4
· Visningar
2 372
Senast: bollen__
·
Hundhälsa Jag har problem med min hund som blir väldigt stressad av att åka bil. Han börjar så fort han förstår att vi ska åka och eftersom han...
Svar
8
· Visningar
4 886
Senast: McFlurry
·
Hundhälsa Är det ok för hundarna att gnaga på grisben? Ska man koka eller kan man ge råa? Tänkte mig inte för utan gav vovve ett märgben från...
2
Svar
27
· Visningar
3 548
Hundhälsa Hej, imorrse när jag var ute med hunden sprang han runt och lekte som vanligt, efter ett tag satt han med tassen uppe i vädret, trodde...
Svar
6
· Visningar
14 743
Senast: soom
·
Hundhälsa Hur kan jag göra för att förhindra det? Rubens tassar är hopplösa, oavsett längde på päls får jag stanna minst fem gånger varje gång vi...
Svar
13
· Visningar
2 644
Senast: Emor
·
Hundhälsa Jag vet inte ens hur jag ska beskriva senaste tidens helvete. Våran 10 månaders valp blev i natt dålig och kom liksom inte till ro, hade...
Svar
4
· Visningar
1 535
Senast: Snuffsan
·
Hundhälsa Vi vill ge färskfoder till våra hundar, om vi kan hitta något som passar vår dalmatin! Det är ju det där med protein och purinhalt...
Svar
3
· Visningar
2 390
Hundhälsa Idag står det i Helsingborgs dagblad om en familj som köpt hundar via blocket och det visar sig att hundarna var mycket sjuka...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 149
Senast: MikaTela
·
Hundhälsa Plex och jag har inte riktigt flyt känner jag, för han har plötsligt fått någon typ av utslag. De sitter vid hasen ungefär, först på...
Svar
1
· Visningar
551
Hundhälsa Nu när tiken börjar bli lite äldre har jag funderat på att gå över på färskfoder på henne och så småningom även på hanen när även han...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
17 490
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Min hund har återkommande otiter. Nu senaste gången har veterinären skrivit ut Surolan. På min fråga om jag ska fortsätta med öronrens...
2
Svar
23
· Visningar
7 442
Hundhälsa Hej! Är ny här på Bukefalos, har både häst, hund och katt. Men det jag letar efter är någon som vet något om Myastenia Gravis? Har du...
Svar
0
· Visningar
846
Senast: Zcubbe99
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix